OSM: Het café

Praat over alles in het leven, sport, dagelijkse thema's, multimedia en meer.

191 Topics 16.2k Posts
  • Europa League

    Locked Moved
    305
    1 Votes
    305 Posts
    38k Views

    Denk dat Chelsea de EL gaat winnen. Die Sarri heeft nog nooit een prijs gewonnen dus die zal er wel vol voor gaan.

  • WK 2018 toto+competitie

    Locked
    84
    2 Votes
    84 Posts
    7k Views

    @Vertrigo_NL Gefeliciteerd met de overwinning!

    @Frituurpannekes_NL Thanks voor het organiseren!

    Was een leuk toernooitje. Jammer dat het bij mij in de competitie op het einde een beetje bergafwaarts ging. Duitsland als wereldkampioen hebben en die al in de groepsfase er zien uit gekegeld worden helpt ook niet mee voor de puntjes.

  • 0 Votes
    14 Posts
    2k Views

    Gecondoleerd Jeroen,

    Het bericht kwam 2 weken geleden al bij me binnen via Michael Put, sterkte de aankomende tijd.

  • Scorito: OSM Eredivisie 2017/2018

    19
    0 Votes
    19 Posts
    5k Views

    Match Duel *

  • Scorito: OSM Tour Poule

    12
    0 Votes
    12 Posts
    2k Views

    @blackfeet_nl

    Bij deze, geaccepteerd 😉

  • WK 2018

    Locked
    45
    0 Votes
    45 Posts
    4k Views

    Tuurlijk is hij een harde vent, maar ik ben ook best een koning hoor, sta 164e van heel scorito.

  • Laatste OSM-speler geïdentificeerd

    2
    6 Votes
    2 Posts
    562 Views

    Gezien de landkaart ook meteen de laagste

  • Tactiek tegen 352?

    Locked
    5
    0 Votes
    5 Posts
    3k Views

    Bon.

    Deze topic moet hier niet dus ga hem sluiten.

    Vragen over tactiek kunnen in onderstaande topic:

    https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/17249/tactiek-discussie/40

  • Verlate 1 April grap?

    23
    0 Votes
    23 Posts
    2k Views

    @l-r-van-kessel_nl said in Verlate 1 April grap?:

    @harry-poon

    Het is bekend dat jullie een online marketeer zoeken, maar zo doe je je daar wel heel makkelijk vanaf he 😉

    Haha, het staat je vrij om te solliciteren 😉

    Dat laatste is gewoon echt niet waar. Het is prima haalbaar zonder te investeren. Het is een feit dat een klein % van de OSM spelers geld investeert, en dat is prima. Zo'n actie zorgt er niet voor dat dat % ineens groter wordt. We zijn een gratis spel en kunnen leven van dat kleine %. We mikken wel op een groter aantal spelers, want we vinden OSM een spel dat iedereen zou moeten spelen.

    Daarnaast mikken wij zeker niet op jonge kids om geld te verdienen. Ik ben naast werknemer bij OSM ook gewoon een gozer die na zijn werk naar huis gaat. En ik zou er niet zo best van slapen als dat ons doel was.

  • Scorito: OSM Giro d'Italia Poule

    21
    0 Votes
    21 Posts
    3k Views

    Proficiat aan de top 3

  • Timotheüs van Ename

    32
    0 Votes
    32 Posts
    3k Views

    Hoe sta je nu in het leven zonder BryLex?

  • Scorito: OSM Klassieker spel

    4
    0 Votes
    4 Posts
    971 Views

    Yay 😄

    Ondanks 2 wedstrijden vergeten toch net aan gewonnen. Scheelde slechts 25 puntjes.

  • FIFA 18 Toernooi PS4

    9
    0 Votes
    9 Posts
    1k Views

    Your Worst Nightmare / Real Madrid / -Restinpiecez
    Jeovanni-9 / Manchester United / Vencedor_J3OO
    Real Champion / Manchester City / Acpalerjax
    Socceroverijssel / Sevilla FC / vamossevilla074
    Omgitsamado12 / Bayern / amado-edge

    (Een bekende van mij voor wie ik het ook ff meld)
    Nog plaats voor 3 man heren.

  • Roken, drugs en alcohol

    8
    0 Votes
    8 Posts
    2k Views

    wie waren er op Qapital?

  • WIDM 2018

    83
    2 Votes
    83 Posts
    9k Views

    Eindstand WIDM Poule

    Shoarma Dude (Dankzij de 6400 punten die hij had ingezet op Jan tijdens aflevering 😎 6400ptn Lorenzo (ikzelf) (Jan pas vanaf aflevering 9 en de finale geselecteerd) 4852 ptn Frituurpannekes 350ptn Bjorn 2321 308ptn Patrick Kuijf 283 ptn

    Over 3 maanden zijn de opnames alweer afgelopen van het nieuwe seizoen wat op 5 januari 2019 uitgezonden zal worden.
    Te verwachtte kandidaten ?
    1 NOS nieuwslezer(es) Dionne Staxx?
    1 Medewerker van BNN ( Gwen??)
    1 Cabaretier Hans Teeuwen (maar het zal wel weer een linkse rakker worden) , alhoewel Peter Pannekoek ook niet zal mistaan.

    Ex Sportman/vrouw
    1 van de RTL Groep
    1 Musicalster
    1 Muzikant
    1 Dikzak
    1 Gossipfiguur
    1 Saaie/Strenge dame

    Van bovenstaande moeten er natuurlijk ook weer 2 een allochtone afkomst hebben en minstens 1 moet van hetzelfde geslacht houden...of een andere eis van het grachtengordel gelul...

    Doe mij in iedergeval de 2 bovenste, dan hebben de reaguurders nog wat leuks om naar te kijken tijdens het volgende seizoen.

  • Scorito: OSM Vuelta Poule

    18
    0 Votes
    18 Posts
    4k Views

    Ik hou het bij de 3 grote rondes wat betreft de organisatie. Denk niet dat er veel animo voor is. Maar ik wil zeker joinen.

  • Scorito OSM: Australian Open 2018

    19
    1 Votes
    19 Posts
    2k Views

    @killing-spread_nl Strýcová bijvoorbeeld is een mooi mokkeltje

  • WK Darts 2018 scorito

    36
    1 Votes
    36 Posts
    5k Views

    De top3 zal worden geëerd met een crewpage vermelding op de page van Golden Glory!

  • #gymlife

    17
    0 Votes
    17 Posts
    2k Views

    @sirclitjeslikker_nl said in #gymlife:

    Je moeder weet niks. In appels zitten voornamelijk suikers, dat gaat het hongergevoel niet tegen. Honger is overigens voornamelijk iets hormonaals gebaseerd op gewoontes. Als je een uurtje wacht merk je vaak dat het vanzelf wel wegtrekt. Mocht je daar moeite mee hebben ga dan voor tijfverdrijf waarbij je je echt ergens op concentreert (muziek maken, gamen ofzo) ipv passief (lezen, serie kijken).

    Eens met Delano verder. Prioriteit 1 is het juiste aantal kcal en 2 het juiste aantal eiwitten. Als dat goed zit boek je altijd wel enige vooruitgang wat je doel ook precies is. Als je er daarnaast voor zorgt dat de rest van je voeding is is het natuurlijk eigenlijk nog beter maar echte sporters eten als beesten. Alleen in Nederland doen we moeilijk over een kroketje.

    coaches uit de nba en nfl zouden blij zijn met kroketjes. Daar eten ze zakken skittles langs de zijlijn

  • Koppeltornooi Start 7 januari 2018

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    630 Views

    @king-vincentg1_nl

    Die kan je vinden in het topic genaamd Inschrijftopic LFS-Cup: Editie 5.

    Dit topic staat op het OSM: Crew & Community events forum.