OSM: Het café

Praat over alles in het leven, sport, dagelijkse thema's, multimedia en meer.

191 Topics 16.2k Posts
  • Corona

    340
    0 Votes
    340 Posts
    21k Views

    @l-r-van-kessel_nl said in Corona:

    Vooral de acceptatie door een gedeelte van de bevolking is zorgwekkend.

    Neem aan dat dat nu toch wel klaar is? Een Chinese lockdown vanwege de Omikron variant die een nog lagere mortaliteit heeft dan de eerdere varianten.

    Met als redenatie
    1). om tijd te winnen om te boosteren (terwijl de vaccins kennelijk niet goed werken, anders zou je nu niet in een lockdown hoeven)

    2). Om te zorg te ontlasten (terwijl er volgens he nieuwe regeerakkoord weer flink bezuinigd gaat worden op de zorg, die voor corona ook al flink overbelast was.

  • Cryptocurrency

    162
    0 Votes
    162 Posts
    17k Views

    Zit ook al een tijdje in de crypto. Echter kwam ik vorige week ook op een leuke site.

    Hier kun je per dag 1 Hi Crypto innen (momenteel ongeveer euro waard per coin), en deze kun je na een jaar laten uitbetalen. Afhankelijk wat de koers gaat doen kun je dus een mooi extra zakcentje verdienen en het kost je niks geen moeite (elke dag paar seconden inloggen en je crypto earnen).

    Als je vervolgens nog meer vrienden uitnodigt krijg je hier ook extra coins voor (ook voor de mensen die hun weer uitnodigen) --> pyramidespel dus eigenlijk (https://www.hi.com/) --> als je geïnteresseerd bent.

    Grootste voordeel --> geen risico

    De tijd zal het leren wat dit gaat brengen.

    Mocht je willen aanmelden dan kun je (w00te) als referral indienen

  • Boss coins rule

    Locked
    3
    -1 Votes
    3 Posts
    278 Views

    Goed verhaal, lekker kort

  • Tweede Kamer verkiezingen 17 maart 2021

    55
    2 Votes
    55 Posts
    2k Views

    In tegendeel, dit is echt het enige dat ik nu nog belangrijk vind. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat een paar miljard meer of minder voor klimaatverandering en wat asielzoekers meer of minder me ooit iets boeide.

  • Fifa/Fut 22

    6
    0 Votes
    6 Posts
    437 Views

    @sirclitjeslikker_nl Op het gebied van games wel..echter konden 'wij' op 13 jarige leeftijd gewoon stappen, makkelijker alcohol drinken, feesten en genieten zonder dat alles op Superdudes/hyves werd geplaatst.

    Het mes snijdt aan 2 kanten, al kent de jeugd het fenomeen : Memory Card van 8mb ook niet om je save te maken 😆

  • Voetbalshirts

    16
    0 Votes
    16 Posts
    2k Views

    @afca6706_nl Een Feyenoorder koopt dat vod niet.

  • Golf

    3
    0 Votes
    3 Posts
    289 Views

    Ik heb weleens boerengolf gespeeld in de brugklas #ok

  • Het nieuwe TV seizoen

    47
    1 Votes
    47 Posts
    3k Views

    @maricja_nl Heb jij nog gehoord dat die Dusty een tijdje in coma heeft gelegen na een scooter ongeluk (lees bezopen op een scooter wegreed en ergens op klapte).

    Zijn er nog nieuwe tv parels in aantocht voor het nieuwe seizoen over 2 weken? Waar verheugen jullie je nu al op?

  • Toto select

    97
    0 Votes
    97 Posts
    12k Views

    Mijn tips voor dit weekend:
    NEC , Leipzig, Liverpool, voor gegarandeerde overwinningen.

    Voor het gelijkspellen leger de volgende :
    Groningen-Utrecht
    Hertha-Wolfsburg
    Brighton-Watford

    Mooie bets :
    Leeds, Brentford, Sparta, Bielefeld

  • Formule 1

    Moved
    349
    4 Votes
    349 Posts
    50k Views

    @spectraaaaa_nl paar leuke sponsortjes doen wonderen

  • Tokio 2020 (2021) OS

    7
    0 Votes
    7 Posts
    478 Views

    Leuk dat er eindelijk gepresteerd is in atletiek, toch wel de moeder alle sporten en hetgeen ik op de OS altijd t leukst vind.

  • Voetbal internationaal transfers

    87
    0 Votes
    87 Posts
    6k Views

    @l-r-van-kessel_nl Ja, en Messi en Neymar gaan ook veel te hoog gerate worden bij Fifa 22. Uit protest ga ik zelf voor City Liverpool of Bayern

  • Foodspots Nederland

    75
    1 Votes
    75 Posts
    4k Views

    Laatst in Amsterdam heerlijk geluncht bij Asaggi. Zaak zit in de buurt van het Anne Frank huis

  • EK 2020

    Locked
    29
    0 Votes
    29 Posts
    2k Views

    Uitslag OSM voetbalpoule :

    Lorenzo Erwin Frans

    Goal van het toernooi was i.m.o. Schick van eigen helft in de groepsfase.
    Italie verdiende winnaar.
    Nederland terecht vroeg uitgeschakeld.

    Op naar het WK 2022 in Qatar, of toch ergens anders?

    TOPIC CLOSED 🔐

  • Wat luister je momenteel?

    571
    0 Votes
    571 Posts
    75k Views

    Analoge radio is eraf bij Ziggo, dus nu staat de TV maar op op kantoor.

  • 0 Votes
    2 Posts
    274 Views

    Helaas geen winnaar.

  • 1 April kikker in je bil

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    312 Views

    Aanvulling:

    Spelletjesfabrikanten Levensweg en Monopoly die het spel willen updaten naar alle PC meningen.
    Monopoly geeft aan de kaarten voor Algemeen Fonds aan te passen, waardoor de beloning voor het uitkeren van deelname aan een schoonheidswedstrijd komt te vervallen.
    Levensweg kan je nu als Homosexuele ouder meedoen ipv verplicht vader-moeder.

    Veronica Inside op de radio roept op dat mensen zich kunnen opgeven voor een VI Testpanel.

  • Money, money, money

    Locked
    3
    -1 Votes
    3 Posts
    338 Views

    @anoukkie_nl said in Money, money, money:

    t helaas alleen nog maar om geld. Als je geen geld investeert in de gruwelijke boss coins sta je elke wedstrijd al met 1-0 achter. Zelfs tegen een computer elftal. Schande game basics, verander de name in change money!! Besef dat jullie je eigen in oorsprong super toffe spel kapot maken.
    JAMMER

    Als je 1-0 achterkomt tegen de computer heb je een belabberde tactiek en tactiek kost geen enkele boss coin.
    Kom volgende keer met een opbouwend verhaal en beargumenteer eens iets. Hier kunnen wij natuurlijk niks mee Anoukkie..

    Topic Closed en een waarschuwing voor Anoukkie.

  • Wie is de Mol 2021 + Poule op de app

    Locked
    13
    0 Votes
    13 Posts
    895 Views

    Silvester is de winnaar geworden van de OSM Poule, gefeliciteerd!
    Zelf ben ik de gelukkig 2e geworden en helaas ook laatste.

    Zoals eerder beschreven, Renee de Mol, Rocky de winnares.

    Volgend jaar weer een nieuw topic met nieuwe ronde en nieuwe kansen. Allemaal bedankt voor de vele uitbundige reacties op dit topic en jullie deelname aan de poule, het was weer een onvergetelijk succes.😆

  • Iet giet oan!

    Locked
    11
    1 Votes
    11 Posts
    595 Views

    Helaas het ging niet door..Henk Angenent kwam er nog in de buurt door 8 van de 11 steden aan te doen .

    Op naar het BBQ weer!