Hulp

Wij staan klaar om je vragen te beantwoorden en bugs op te lossen.

2.7k Topics 12.2k Posts
  • Stadionverbouwing

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    497 Views

    @nympho_nl

    Als de knop grijs is, betekent dit simpelweg dat de moderator van je competitie deze optie heeft uitgezet.

    Het direct afkopen van timers valt onder de zogenaamde 'Geavanceerde opties' en kunnen door de competitie moderator (managers die hun eigen competitie aanmaken) aan of uit gezet worden.

  • Trainingskamp

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    555 Views

    @roswell14_nl

    Dat is inderdaad niet meer mogelijk.

  • Onderhoud.

    9
    2 Votes
    9 Posts
    1k Views

    Promocode 'sorry' zou gewaardeerd worden 😉

  • Koppeltoernooi

    Locked
    4
    0 Votes
    4 Posts
    598 Views

    @Robbiebb_NL Even de link aangepast, zodat ie naar het juiste topic verwijst. 😉

  • SoesterknollenNL - SOE

    Locked Moved
    2
    0 Votes
    2 Posts
    574 Views

    @bosboom12_nl

    Hoi,

    Je crew promoten mag je in onderstaand topic doen. Zo houden we alles mooi in een topic.

    https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/526/zoekt-crew-nieuwe-leden/154

    Veel succes met je crew :thumbsup_tone1:

  • onderhoud

    Locked
    8
    2 Votes
    8 Posts
    1k Views

    Voor mij geldt hetzelfde, ik ben woest. Bekerfinale en ik dacht ik train mijn spelers nog een keer en verander mijn tactiek en ga op trainingskamp maar dan is er "werk aan de winkel". Hoe kan je zo zijn?! WAARDELOOS!! WOEST ben ik hierover, ik ben gewoon bestolen door deze domme kut actie, bedankt hoor!

  • 1 Votes
    4 Posts
    392 Views

    @evlier_nl Zie trouwens dat het opgelost is, dus ik gooi er een slotje op 🙂

  • Competitiekeuze

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    491 Views

    @johan-krabbecruijff_nl Je hebt een berichtje binnen 🙂

  • Bug

    Locked
    5
    0 Votes
    5 Posts
    773 Views

    Men was bezig met een nieuwe update. Als het goed is werkt alles nu weer. Mocht het niet zo zijn, hoor ik het graag.

  • Foto load niet up (2)

    Locked
    5
    0 Votes
    5 Posts
    525 Views

    @evlier_nl Ga er vanuit dat het nu is opgelost.

  • Geen Small Pack ontvangen

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    429 Views

    Mooi dat het is opgelost! Veel plezier van je aankoop.

  • ranking niet geupdate

    Locked
    7
    0 Votes
    7 Posts
    745 Views

    Geen reactie verder, dus tijd om dit topic te sluiten.

  • Melding maken van cheater lukt niet

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    683 Views

    Geen reactie verder, dus tijd om dit topic te sluiten.

  • geen tansfers

    Locked
    7
    0 Votes
    7 Posts
    941 Views

    Mooi! Dan zal ik dit topic bij deze sluiten.

  • managerpunten

    Locked
    5
    0 Votes
    5 Posts
    741 Views

    Geen reactie meer, dus zal nu duidelijk zijn.

  • Kan spelers training niet meer afronden!!

    Locked
    12
    0 Votes
    12 Posts
    1k Views

    Mooi! Nu het weer lukt om je spelers te trainen, kan dit topic gesloten worden.

  • Activatie account

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    416 Views

    @vv-bergum2017_nl

    Dit wordt geregeld vanuit de Support Mail. Als je dus een mailtje hebt gestuurd naar NL.support@onlinesoccermanager.com zal je even geduld moeten hebben totdat je een reactie krijgt. De Support Staff doen dit in hun eigen vrije tijd, dus soms kan het wat langer duren voordat je een reactie krijgt.

  • Manager in reeks met 2 ploegen

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    469 Views

    @19alessio82_nl

    Als je iemand verdenkt van cheaten kan je die manager aangeven via het systeem door naar het profiel van de betreffende manager te gaan en op 'Aangeven als Cheater' drukken. Vermeld zo veel mogelijk info waarom jij die managers verdenkt van cheaten en voeg eventueel screenshots toe van de verdachte transfers.

    Wanneer je de melding gemaakt hebt, krijg je een mailtje op het e-mailadres dat je aan je OSM account hebt gekoppeld, met daarin een bevestigingslink. Wanneer je eenmaal je melding definitief hebt bevestigd, zal de Support Staff je melding binnen 72 uur behandelen.

  • Fout bij scouten ?

    Locked
    5
    0 Votes
    5 Posts
    904 Views

    @gekke-bryan_nl

    Memphis geeft gewoon het correcte antwoord. Er zijn zeer weinig spelers onder de 25 jaar die een rating hebben van 90+. Als de scout dus terugkeert met andere spelers, betekent dit simpelweg dat er geen spelers meer beschikbaar zijn die onder jou gekozen criteria vallen. De scout komt dan automatisch terug met spelers die daar het dichtste bij zitten qua ratings (80-89)

    Check zelf maar eens de basisteams van de topclubs in de grote landen. En je zult zien dat er zeer weinig spelers zijn die een 90+ rating hebben en jonger dan 25 jaar zijn.

    https://www.onlinesoccermanager.nl/LeagueTypes

  • bosscoins ging mis met betalen

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    379 Views

    @little-minion_nl

    Afhankelijk van de manier van betalen, kan het tot een uur duren voordat de Bosscoins aan je account worden toegevoegd. Als je ze nog steeds niet ontvangen hebt, kan je het beste een mailtje sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.com.

    Vermeld in de mail zoveel mogelijk info over je betaling en vermeld je managernaam. De Support Staff kan je dan verder helpen.