Suggestie : optie Transfers tussen users afzetten

• Hey OSM.

Wij spelen in een League met allemaal vrienden onder elkaar.
    Wij hebben onze eigen afspraak dat we geen transfers doen onder de spelers met een club, om valsspelen of complotten tegen te gaan.
    Maar elk seizoen loopt dit wel eens mis door wat laks of snel te zijn en dat is vervelend.

Kunnen jullie geen functie maken dat je transfers onder gebruikers in de competite kan AF zetten? Bijvoorbeeld bij Moderator opties ofzo, zoals je de boss coins en trainingskampen kan afzetten.

Zouden nog mensen handig vinden lijkt me.

Fijne avond , Brecht

• Moderator NL

Als dit makkelijk te programmeren is aan de huidige opties met transfers (wel of geen transfers) mag dit van mij ook toegevoegd gaan worden als optie.

• Moderator NL

Ik ben eigg benieuwd naar meer meningen. Ik ben er neutraal in.
    Je hebt natuurlijk al competities waar transfers al uitgesloten zijn en in andere competities bestaat de mogelijkheid om te transferen wel.

• Ben zelf ook neutraal, maar als mensen het als meerwaarde zien en het is een knopje extra is het een kleine moeite toch?

• Zou mooi zijn. Maar denk dat GB veel geld ziet verdwijnen dan.

Al hoewel, die transfers maken het spelletje leuker dus zullen de meeste comps op transfers AAN staan...

• Moderator NL

@De-Boterbloemen_NL Vandaar ook de vraag om meerdere meningen ;) Als er idd animo voor blijkt, dan zijn wij de laatste mensen die dit idee afschieten.

• nu is mijn vraag alleen, met welk doel wilt hij dat dan?

er zijn al comps zoals nostalgi en beker etc.
    en als je een comp als Engeland wilt spelen zonder transfers is dat best wel vreemd toch?
    dan zit je lekker met je lage DS, en geen kans om te verkopen etc.

dus ik zelf zie niet zoveel nut in dit idee

tenzij hij echt alleen bedoeld onderling dan zie ik er wel wat in

• @Dave-Jansen_NL said in Suggestie : optie Transfers tussen users afzetten:

nu is mijn vraag alleen, met welk doel wilt hij dat dan?

er zijn al comps zoals nostalgi en beker etc.
    en als je een comp als Engeland wilt spelen zonder transfers is dat best wel vreemd toch?
    dan zit je lekker met je lage DS, en geen kans om te verkopen etc.

dus ik zelf zie niet zoveel nut in dit idee

tenzij hij echt alleen bedoeld onderling dan zie ik er wel wat in

Als ik het goed lees bedoeld hij dat er geen onderlinge transfers mogelijk zijn tussen clubs.

• Moderator NL

Onderlinge transfers uitzetten en transfers met clubs buiten de competitie aan laten?
    Ik vraag me af of deze optie dan mogelijk is.

• @maricja_NL said in Suggestie : optie Transfers tussen users afzetten:

Onderlinge transfers uitzetten en transfers met clubs buiten de competitie aan laten?
    Ik vraag me af of deze optie dan mogelijk is.

Tuurlijk is dat mogelijk. Bij de transferlijst worden andere teams uit de competitie al aangeduid met een linkje. Dus ergens zit dat filter er al in. Ploegen binnen je competitie / buiten je competitie.

• Moderator NL

Dan ook graag meteen de scout optioneel maken :)

• Moderator NL

@zm0kuM_NL

Dit idee gaat niet geïmplementeerd worden ben ik bang. Het blijkt niet zo makkelijk te zijn om dit in te voeren. Jij en je vrienden zullen dus zelf op moeten blijven letten dat jullie onderling geen transfers maken als jullie dat niet willen.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.