CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@maricja_NL
Inderdaad, daarvoor moeten we terug naar het Marco-Dansertijdperk -
@Silvester-J_NL Jaaaaaa idd
-
@Glennevire_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Veel plezier en succes aan alle crews!!!
succes weer dat het maar weer een spannend seizoen mag worden
-
@timeenennaam_NL heb je al je wekker gezet voor als de scout terug komt
-
@Dave-Jansen_NL
Nee, ik doe niet meer aan CC's (zolang er geen veranderingen komen) -
Mensen die nu nog F5'en zijn noobs.
-
Donna :flag_it: heeft zijn weg naar Manchester overigens gevonden
-
@Silvester-J_NL
"Tijdperk" das minder dan jaar geleden -
Niets verkocht tijdens de eerste voorbereidingsdag. Wat een klucht
-
@Furrax_NL noob
-
De 90+ verdedigers zijn ook al weg. Kutspel.
-
@Furrax_NL
Had je maar moeten F5-en :') -
Precies, de race om de chille spelers is onderdeel van het spelletje. Daarbij haal je alle middelen uit de kast, zoals F5'en rond de workers en de scoutmomenten. Je zit hier niet in de plaatselijke schaakcompetitie, je speelt op het hoogste niveau binnen OSM. Wil je daarin het hoofd boven water houden, dan moet je meedoen
-
@vinnievuik_NL Is dit serieus?
-
OSM is een levenstijl, jwz
-
Jullie zijn niet goed
-
@MartijnFC_NL, @Triple-444_NL e.d.
Elkaar aftroeven op snelheid is gewoon een leuk element van dit spel. Ik doe zelf momenteel niet mee aan de crewcup door tijdgebrek, maar heb er altijd veel lol aan beleefd. En ik erger me aan mensen die doen alsof je achterlijk bent als je een spel fanatiek speelt. Ik begrijp helemaal dat veel managers liever bloedfanatiek spelen, dan ergens in een lagere divisie op je dooie gemakkie. Ieder zijn ding, maar ik zie daar geen uitdaging in. -
@vinnievuik_NL betekend dit als je tijdgebrek weg is je weer Goodfellas lid terug bent? Heb ik nu een scoop of was dit al oud nieuws?
-
@vinnievuik_NL Vinnie je kan wel een meesterlijk team hebben maar uiteindelijk verlies je gewoon omdat je tactiek minder is van iemand die nog niet 1/5e qua teamwaarde heeft toevallig meegemaakt afgelopen crewcompetitie. + je moet wat geluk hebben. Maar ik probeer toch altijd me best te doen.
-
@Triple-444_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@vinnievuik_NL Vinnie je kan wel een meesterlijk team hebben maar uiteindelijk verlies je gewoon omdat je tactiek minder is van iemand die nog niet 1/5e qua teamwaarde heeft toevallig meegemaakt afgelopen crewcompetitie. + je moet wat geluk hebben. Maar ik probeer toch altijd me best te doen.
In comps als KL1, CC CL en GF crewcompetitie ga je never nooit winnen met je sterke taktiek, als je team zoveel minder is.
dit omdat de taktieken van je tegenstander minstens net zo goed zijn, trust me je komt er niet mee weg als je team gewoon weg te slecht is