Suggestie verandering in de app bij het seizoensoverzicht
-
Op Android komt het volgende voor wat soms de spanning van de laatste wedstrijd weghaalt
Zonde. (Ik twijfel of dit nu ook op de webversie voorkomt, voorheen wel, maar of het ook de recente versies voorkomt? geen idee)
Situatie: Je hebt een account met meerdere sub accounts actief. Op S2, S3 of S4 is de laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld. Je start de app op en gaat S1 bekijken. Zodra de match-experience afgelopen is en je nog in S1 bezig bent floept het scherm met het eindoverzicht (scherm waar de punten toebedeeld worden) tussendoor van een ander sub account waar de competitie voorbij is. In sommige gevallen weet je het resultaat van die wedstrijd en competitie dan al terwijl je nog niet op dat account ingelogd hebt. Dat haalt de spanning weg wanneer je net wel of geen kampioen kan worden.
Het zou mooi zijn wanneer het overzicht van een competitie pas getoond zal worden nadat je het sub account geladen hebt en eventueel de wedstrijd bekeken hebt.
Groet. -
Klopt, heb dit ook paar keer gehad en probeer nu gewoon het account waarin de laatste dag wordt gespeeld als eerste te checken, soms vergeet ik dat nog wel eens en dat haalt inderdaad de spanning weg
-
Op de website krijg je alleen te zien dat er een competitie is afgelopen met daarin de naam van de club die je beheert, de naam van de competitie waarin je speelt en het aantal bonus Bosscoins dat je kan claimen. Voor de rest wordt er niets weergegeven. Ik speel nooit via de app, dus ik heb geen idee hoe het daar wordt weergegeven.
-
@FC-Eddie_NL dus ik heb geen idee hoe het daar wordt weergegeven.
Wat dacht je ervan op de manier zoals Macek en ik het zeggen
-
Ik speel wel veel via app en ik herken idd ook hetgeen wat hierboven beschreven is. Matchexperience kijk ik nagenoeg niet, maar ook als ik het weg klik, krijg ik het scherm te zien. Nog voordat ik mn uitslag bekeken heb, zie ik dit dan ook al voorbij komen.
Misschien dat het inderdaad pas getoond kan worden als je de betreffende subaccount geopend hebt.
-
Al deze informatie die getoond wordt blijkt een bug te zijn. De developers zijn op de hoogte gebracht, dus die gaan ermee aan de slag.
-
Het heeft even geduurd, maar deze bug is nu gefixt.