Ekiple İlgili Sohbet



  • @CnytAkn @Sosyokrat @tayfun_o7 @Rensjem @SirMKK Cümleten Hayırlı Geceler Başarılar Hayırlı Olsun👏





  • @neftimur Fenerbahçe gibi hızlısınız mübarekler 😂
    Başarılarınız daim olsun 🙏
    @CnytAkn @neftimur



  • Herkese kolay gelsin 🙂



  • @ayrinmenn çikolata yok çikolata yok



  • Yaklaşık 10 ay önce Türkiye'nin önde gelen bir avuç menajeri tarafından OSM varolduğu sürece liderlik mottosu ile kurulan, yalnızca Türkiye'nin değil, dünyanın da en iyi ekibi olma hedefini taşıyan ekibimiz yaşadığı büyük acıları kalbine gömmüş, dedikodulara kulak asmamış, Türkiye'nin elit menajerlerini kadrosunda toplamış olarak yoluna devam etmiş, ilk kez katıldığı uluslararası turnuvalarda önemli sayılabilecek başarılar elde etmiş ve nihayet kuruluşunun tam 10. ayında yeni ekipler sisteminde efsaneler düzeyine çıkan ilk ekip olma hüviyetini kazanmıştır. Mevcut ekip arkadaşlarımı ve bu uğurda bizlere 1 puan dahi katkısı bulunan eski takım arkadaşlarımı ulaştığımız bu mihenk taşı dolayısı ile canı gönülden tebrik ediyor, siz OSM kullanıcıları huzurunda her birine teşekkür ediyorum. Bundan önceki her başarıyı olduğu gibi bu başarımızı ve gelecek olası tüm başarıları ve kazanımları ekibimizin kurucu üyelerinden geçtiğimiz yıl aramızdan ayrılan Numan Vural'a ithaf ediyoruz. Ekibin sonsuza dek değişmez tek üyesi olan abimizi saygıyla yad ediyoruz.
    TÜRK EKİBİ



  • @f-s-m-0-13 Emeği geçen bütün ekip arkadaşlarımı kutluyorum 👏 👏 👏



  • @f-s-m-0-13 Bu oyunda tanıdığım değerli ender insanlardandı @numanvural numan abim Ruhu şad mekanı cennet olsun bu ekip kardeşlerine emanet.😔



  • Tüm ekip üyelerimize teşekkürler emeklerine sağlık tebrikler Türk ekibi 🇹🇷 🇹🇷 🇹🇷


  • Turkish Moderator

    Tebrikler arkadaşlar. 👏 👏 👏 🇹🇷 🇦🇿



  • Tüm Türk üyelerini RED GRUP olarak tebrik ederiz . Başarılarınızın devamını dileriz..



  • @ofmanager_ Sağol Fatih iyi dileklerini için teşekkürler.👏👏👏


  • Turkish Moderator

    @f-s-m-0-13 Bu büyük başarıdan dolayı TÜRK ekibini tebrik ederim abi. Zirvede daima bir Türk ekibi olmalı 👍



  • @f-s-m-0-13 Öncelikle bu başarınızı tebrik ediyorum abi, zirvede bir Türk ekibi olması güzel birşey elbette. Ama altını çizerek söylüyorum 8-10 ayda dünyanın en iyi ekibi olunmaz, o zirvede eşit şartlar altında yıllarca olursanız en iyi ekip olma yolunda adım atmış olursunuz. Bunun örneği için kendi ekibimi söyleyebilirim. Büyük acıları için sizler kadar bizlerde üzgünüz, hala telefonda Numan abi ile konuşmalarımız durmakta, ben birazda Ardalarla devam etsem müsaaden olur mu şeklinde yazıyor. Oyunun en güzel insanlarından biriydi mekanı cennet olsun.

    Türkiye'nin en elit menajerleri göreceli bir kavram bunu kabul etmiyorum 🙂 Bu sayıya rakama ulaşmanız başlıca nedeni herkesten önce ekip savaşlarına 4x aynı anda savaş olarak başlamnızdır. Çoğu ekip siz 5-6 bin puandayen yeni yeni başlıyordu ve 4 savaş yapmıyordu. Buna bir çok örnek verebilirim.

    Bundan sonraki düşüncemde kısa veya uzun vadede oraların çok karışacağı, yani asıl eşit şartlar şuan olduğu için zirveye yavaştan ortaklar çıkacaktır.

    2013 yılından beri yaklaşık 6 yıldır içinde bulunduğum BoT ekibinin "Dünyanın en iyi ekibi" deyimine daha yakın olduğu zaten tüm OSM camiası tarafından bilinir.

    Mesele şimdi bu yorumu eksilemek veya alt ekip adında toplanan menajerleri buraya toplayıp karşıt yorum yaptırmaksa buna gerek yok.

    Saygı ve sevgi sonsuz ama bunun sadece bir oyun olduğunu kimse unutmamalı.

    Bu yazdığım da direk sana @F-S-M-0-13 değil abi, çevrenden bu mesajı üstüne alınan umarım misyon ve vizyon sahibi menajerler vardır.

    @SEXAFONN Kim yazıyor bu hesaptan Halil sen misin kardeşim?



  • @mrtgll33-test_nl Tebrik mesajın yeterli kardeş fazlası sende kalsın eyvallah 👍



  • Türk ekibini kutlarım, osm klasmanına da en kısa zamanda ulaşmalarını temenni ederim. Diğer türk ekiplerimize de bu yolda başarılar ve bol şans dilerim...



  • İlk olarak Türk ekiplerinin dünya sıralamasında bir numara için yarış içerisinde gerçekten güzel👏 En iyiye gelince; yeniden yapılanmaya giden ekiplere savaş ve rakipler hakkında tecrübe sahibi olmayan yeni arkadaşların katılması gerçekten belirleyici rol. Önümüzde ki bir yıl içerisinde bütün savaşların daha zor geçeceğini ama daha da zevkli olacağını düşünüyorum. Ekiplerden bir çok arkadaşın oyun bilgisi ve tecrübesi konusunda şüphem yok. Rakip olarak karşıma çıktığımda beni ciddi düşündüren rakipler var, bu işin güzel tarafı da bu zaten. Gerek Bot gerek Türk gerekse diğer ekiplerden çok iyi arkadaşlar olduğunuda biliyorum ama hiç kimse bulunduğu yeri kaybetmeyecek kadar iyi değildir bunuda biliyorum. Bu bir yarış bana göre her rakip saygındır.



  • Mevcut sıralamada liderliğe yükselmiş olan 1071 MALAZGİRT ekibimizi göstermiş olduğu başarıdan dolayı SEVDAMIZ FUTBOL ekibi olarak tebrik ederiz. Bu başarınızın uzun süreli olması temennisiyle başarılarınızın devamını dileriz.🇹🇷 🇹🇷 🇹🇷



  • 1071 MALAZGİRT ekibini kutlarız 👏



  • TEAM OF LEADERS Ekibi Olarak tüm Türk ekiplerine başarılar.