Crew Forum lukt niet
-
Onderaan komt niet mijn crew te staan waardoor ik niet op het forum kan komen van mijn crew.
-
Hallo nieuwe crew maat welkom, misschien dat jij hier even naar kunt kijken zodat we hem kunnen verwelkomen in onze crew pagina maat ?
-
Ik zal het even doorgeven aan Gamebasics. Zij kunnen je toegang geven tot het crewforum van TOT.
Robbie kan jullie daar niet mee helpen helaas. Er is namelijk een bepaalde reden dat harwin11 nog geen toegang heeft tot jullie crewforum. Door dat er vele inactieve crews waren met allemaal een interne crewforum werd het forum in zijn geheel trager. Hierdoor is er besloten om alle crewforums van inactieve crews of actieve crews die geen gebruik maakten van het crewforum te verwijderen. Helaas was er ook bijkomende schade die er voor heeft gezorgd dat managers die naar een andere crew verhuizen niet automatisch toegang kunnen krijgen tot het crewforum van hun nieuwe crew.
Dit kan dus alleen Gamebasics handmatig aanpassen. -
@FC-Eddie_NL oké vandaar dat het niet is gelukt om op het forum te komen, wel is het ellendig op deze manier, maar dit word ook weer opgelost neem ik aan? bedankt voor het doorgeven in ieder geval
-
Moet ik de leden die dit niet lukt dan automatisch doorverwijzen naar het hulp forum?
-
@Sjinne_4_ever_NL Ook voor het toevoegen van managers aan het crewforum kan je dit topic gebruiken
-
@Robbiebb_NL Top, doe ik dat
-
Hier zal uiteindelijk wel een oplossing voor gevonden worden. Misschien dat dit met de aankomende crewupdate wordt verholpen en dat het mede daardoor zo lang duurt voordat de update live gaat. Pin me hier overigens niet op vast, want ook wij weten niet wat de inhoud van de crewupdate gaat zijn.
Inmiddels heb je toegang tot het crewforum van TOT.