Opstelling wijzigen tijdens een wedstrijd?
-
Is het nog mogelijk een opstelling te maken als de wedstrijd nog bezig is?
Dus als de wedstrijd om 20:00 uur begint, en er is nog geen stand bekend, is het dan nog mogelijk om na 20:00 uur een opstelling te maken die meegenomen wordt in de simulatie?
Want ik zie twee opties:
- Om 20:00 uur wordt je opstelling, tactiek etc. tijdelijk onthouden door de OSM Engine en gebruikt zodra de wedstrijd gesimuleerd is. Wijzigingen die na 20:00 uur gedaan worden, worden niet meer meegenomen in de wedstrijd die bezig is. Of:
- Pas als de OSM Engine de wedstrijd gaat simuleren wordt je opstelling, tactiek etc. gebruikt die je op dat moment ingesteld hebt. Dus zolang de wedstrijd nog niet gesimuleerd is kun je nog aanpassingen maken aan je opstelling en dergelijke.
Het lijkt me sterk dat het simuleren van één wedstrijd om 20:00 uur begint en meer dan een half uur in beslag neemt. Dan zou de OSM Engine een slecht algoritme hebben. En het simuleren van een oefenwedstrijd gebeurt ook binnen enkele seconden.
Wie kan mij hier meer duidelijkheid over geven?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
flyTicket
-
@flyTicket_NL45 Als ik het goed begrepen het doet de engine het volgens het 2e punt dat je beschrijft. Dus zouden wijzigingen tussen 20:00 en 20:10 (als je wedstrijd om 20:10 start) meegenomen worden.
Hopelijk is je vraag hiermee genoeg beantwoord anders hoor ik het graag. -
Het simuleren van je wedstrijd duurt hooguit 2 seconden. Zolang de wedstrijd nog niet is gespeeld, kun je dus zaken wijzigingen. Wijzigingen die je dan nog niet had opgeslagen worden dan natuurlijk niet meegenomen als de wedstrijd op dat moment gespeeld wordt. Dus daar moet je altijd rekening mee houden.