Sorry, we zijn aan het werken aan de site. Probeer het later nog eens.
-
Goedemiddag,
Als ik probeer in te loggen, dan kom ik de foutmelding "Sorry, we zijn aan het werken aan de site. Probeer het later nog eens." keer op keer tegen. Dit is een bekend probleem bij mij, aangezien het nu de 3e keer is dat dit bij mij gebeurt.
Door deze foutmelding kan ik ook NIET op het forum, waardoor ik er dus ook GEEN foutmelding over kan maken. De enige optie leek mij om een nieuw account aan te maken (waar ik nu dus op zit) puur en alleen zodat deze foutmelding te maken. Ik kan ook alleen de eerste pagina van het forum bekijken... als ik op de 4e pagina klik van dit hulp forum, dan wordt ik automatisch teruggestuurd naar de 1e pagina van dit forum.Maar goed, mijn probleem is precies hetzelfde als de vorige 2 keren. Ik probeerde vandaag 08-07-2017 in te loggen op mijn account DennisZwolfje (manager naam is: achmed the dead terrorist), maar toen ik mijn account naam en wachtwoord intypte en probeerde in te loggen, kreeg ik de foutmelding "Sorry, we zijn aan het werken aan de site. Probeer het later nog eens.".
Als het probleem verholpen is zal ik dit account weer verwijderen, aangezien ik weet dat het niet toegestaan is om 2 accounts te hebben.
-
@3ekeerfoutmelding_NL Heb je al geprobeerd je geschiedenis leeg te maken dit kan soms het probleem zijn.
-
Bedankt voor de suggestie, helaas heeft dit niet geholpen Ik kan nog steeds niet inloggen
-
Managernaam: achmed the dead terrorist
Clubslot: 1: Coritiba, geen idee welk land (laatste speelronde. 2: Ismaily ofzo van Egypte, 3: leeg, 4: Een Zuid-Afrikaans team Golden Arrows ofzo.
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Vandaag
Team: Hele account
Screenshot(s):
Welk apparaat: PC browser
Browser: Google Chrome
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Als ik probeer in te loggen krijg ik de melding "Sorry, we zijn aan het werken aan de site. Probeer het later nog eens." te zien. Het gebeurt alleen op dat account, aangezien ik op dit net aangemaakte account wel gewoon kan inloggen, terwijl ik op dit account wel gewoon kan inloggen. (ik kan ook niet op het forum inloggen.
Overige opmerkingen: Volgens mij heb ik op 8 april ook dit soort foutmelding gemaakt. Dat was de 2e keer dat ik dit precies hetzelfde probleem had. 2,5 maand daarvoor kreeg ik deze foutmelding voor het eerst en was destijds geholpen door door admin Harry Poon (Luuk). Misschien dat hij nog weet wat hij toen heeft gedaan waardoor mijn probleem werd verholpen.Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Dennis.
-
Vervelend dat deze bug elke keer bij je terugkomt :(. Ik zal het weer voor je doorgeven.
-
Zou je voor de zekerheid nog even de versie van je browser willen doorgeven. Dit voor het geval er naar gevraagd gaat worden.
-
Stond er al bij Google Chrome.
-
Ik doel op de versie van je Chrome browser Die vind je onder 'Help' en dan 'Over Google Chrome'
-
Ah mijn excuses.
Het volgende stond er:
Google Chrome is up-to-date
Versie 59.0.3071.115 (OfficiΓ«le build) (64-bits) -
Thanks. Ik zal het er bij vermelden.
-
Je zou nu weer op je eigenlijke account moeten kunnen inloggen. Mocht het nog eens gebeuren (hopelijk niet) kan je een e-mail sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.com en via die weg je probleem doorgeven. Een nieuw account aanmaken om een bug te melden is niet toegestaan.
-
Ik zal dat e-mail adres bewaren en het vervolgens via die weg doen. Bedankt voor je hulp
-
Ik heb het net geprobeerd maar ik krijg nog steeds dezelfde melding
-
Even de cookies en cache verwijderen. Ik gok dat je daarna geen problemen meer hebt.
-
Ik heb dit gedaan, maar helaas blijf ik hetzelfde probleem houden...
-
Vervelend. Ik heb het doorgegeven.
-
Ik weet niet of er inmiddels nieuwe handelingen zijn toegepast, maar ik heb zojuist geprobeerd in te loggen en het werkt weer prima!
-
Ja, er waren toch nog wat problemen waardoor je niet in kon loggen vanmiddag. Gamebasics heeft het weten te fixen.
Goed om te horen dat je weer kan inloggen :). Tijd om een slotje op dit topic te zetten.