Simulatie
-
Zou iemand mij alsjeblieft kunnen vertellen waar ik de wedstrijd simulatie kan bekijken?
-
@Muuuse_NL Klik op Community en dan Simulatiestatus, hier kun je het zien
-
@PieterHofstra_NL5 Dat is niet wat ik bedoel, ik bedoel dat je de wedstrijd soort van live af ziet spelen.
-
@Muuuse_NL said in Simulatie:
@PieterHofstra_NL5 Dat is niet wat ik bedoel, ik bedoel dat je de wedstrijd soort van live af ziet spelen.
Een live scorebord heeft osm alleen via de app niet via de pc.
-
@De-Boterbloemen_NL Ah oké, jammer je zou toch denken dat het via de computer meer uitgebreid is. Bedankt.
-
@Muuuse_NL said in Simulatie:
@De-Boterbloemen_NL Ah oké, jammer je zou toch denken dat het via de computer meer uitgebreid is. Bedankt.
Osm heeft ervoor gekozen omdat alleen via de app te doen, volgens mij werd er bij vorige versies te weinig gebruik van gemaakt. Maar of dit klopt kan één van de moderators wel bevestigen!
-
@De-Boterbloemen_NL Dat klopt niet, het staat gewoon op de planning om match experience ook door te voeren op de website, alleen wanneer dat zal zijn is onbekend.
-
@Muuuse_NL
Match Experience is momenteel alleen nog beschikbaar op de apps (iOS en Android). Gamebasics is bezig om Match Experience ook op de website uit te brengen, maar er is nog niet bekendgemaakt wanneer dit live zal gaan. -
@Silvester-J_NL Dit heeft helaas nog wel flink wat voeten in de aarde. Verwacht hier dus op korte termijn nog niet te veel van.