Hoeveel kost een competitie om te onderhouden?
-
Hallo
Ik wil graag een nieuwe competitie aanmaken.
Ik vraag mij af hoeveel het kost om een te maken en hoeveel het kost om het te verlengen.
Ook vroeg ik me af of je de competitie eerst privé kon zetten en daarna open. Zodat eerst je vrienden kunnen joinen en hun club kiezen, en dan pas Jan en alleman de rest kan opvullen.
Alvast bedankt voor het antwoord.M.v.g.
Bloopy -
@bloopy_NL Kosten zijn afhankelijk van welke competitie je kiest (de duur van de competitie, als in aantal speeldagen). Je competitie kan niet gesloten zijn en dan weer open, zoals vroeger wel het geval was. Tevens als je ook maar 1 instelling aanpast bij de mod-tools is die standaard gesloten. Je zult dan dus random mensen moeten uitnodigingen waar dus best veel tijd in gaat zitten. De vraag is of ze ook zullen joinen. Daarnaast ontvang je minder BC's aan het einde van het seizoen als compensatie/beloning.
Dit zijn dingen die jij je moet afwegen. Ik denk dat je beter een bestaande competitie kunt joinen met een aantal vrienden.
-
Het aantal Bosscoins dat je moet betalen om een eigen competitie te starten is afhankelijk van het aantal teams dat in de competitie zitten. Per team betaal je 20 Bosscoins, dus een competitie met 20 teams kost 400 Bosscoins om aan te maken.
Het verlengen van een competitie is een stuk goedkoper. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik dacht dat het iets van 6 Bosscoins per team is. Dus als je naar een competitie wilt met 14 teams zou je dan ongeveer 84 Bosscoins moeten betalen om je competitie dan te verlengen.Zolang je geen geavanceerde opties uit zet kan je vrijelijk je competitie open of dicht doen. Indien je ook maar een van de geavanceerde opties uitzet is je competitie standaard gesloten en blijft je competitie het gehele seizoen gesloten. Je zal dan zelf managers moeten uitnodigen om deel te nemen aan je competitie.
Zo een beetje duidelijk voor je?
-
Beiden dank voor uitleg!
Hiermee kan ik denk ik wel uit de voeten. -
Mooi, mocht je later nog een andere vraag hebben over OSM mag je altijd een nieuw topic aanmaken.