Zoeken op competitie met voorbereidingsdagen

• Kun je niet zoeken naar competities waar nog voorbereidingsdagen over zijn? Het alsmaar terug klikken in ieder land, is een nare bezigheid en wil gewoon een competitie waar nog voorbereidings (liefst 4) dagen over zijn. Is dat echt niet meer mogelijk, omdat ze hopen dat je daardoor zelf een nieuwe competitie koopt?

• Moderator NL

@Die-Hard-FCT_NL

Wanneer je in een bepaald land op het schuifje klikt om naar de competitieview te gaan, kan je alle lopende competities zien en dus ook in welke speelronde ze zich bevinden. Op deze manier kan je in elk land heel makkelijk zien welke competities nog in de voorbereiding zitten.

Je moet alleen even alle landen afgaan, maar zo erg is dat nou ook weer niet toch?

• Als je toe wilt werken naar overheersing van bepaalde werelddelen, dan kan het aantal kliks nogal oplopen totdat je de moed opgeeft om een competitie met voorbereidingsdagen te vinden.

Met drie kliks ben je bijv. aan het zoeken naar een competitie met voorbereidingsdagen in een land in niet Europa. 4 kliks later kun je pas in een volgend land zijn. Dat aantal kliks loopt alleen maar op zolang je geen competitie vind met voorbereidingsdagen over.

Het verdienmodel zit hem volgens mij vooral in spelers die een club/land managen en ik verwacht dat spelers het liefst net als ik instappen in de voorbereiding. Een lijst genereren van alle competities gesorteerd op speelronde is een snellere selectie om A. managers een club / land te laten kiezen en B. om vollere competities te genereren.

Dus nee, ben het niet geheel met je eens dat het niet erg is.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.