Aan FC EDDIE_NL v.w.b. reactie op mijn vraag Team > Selectie : Foutje?
-
Ik weet niet hoe ik op uw reactie (waarvoor mijn dank!) weer kan reageren. (Engels is niet mijn sterkste kant... dus als ik weer zou moeten reageren verneem ik graag hoe...)
Uw reactie: "Dan heb je een middenvelder in de aanval gezet in je opstelling. Een middenvelder blijft een middenvelder ..."
Dan zou in de opstelling die speler rood omrand zijn en dat was niet zo... alles stond op de juiste plaats dus aanvaller was aanvaller, middenvelder idem etc. etc.
Wedstrijd is inmiddels gespeeld en nu staan ze raar genoeg in de juiste volgorde (m.u.v. 1 speler die nu bij de dokter is... hahaha) en ik heb niets veranderd...
Mocht het weer voorkomen meld ik me weer... fijne avond!
-
Het topic was al gesloten, dus vandaar dat je geen reactie meer kon geven.
Als alle spelers op de juiste plek stonden is het wel vreemd dat er een shirtje bij de aanvallers ontbrak dan. Mocht je het nogmaals tegenkomen dan mag je het inderdaad opnieuw melden. Meldt het dan aan de hand het template die je hier kan vinden. Dan kunnen we bekijken wat er aan de hand is en het eventueel door geven in het geval het een bug is.
Overigens mag je ook een PM sturen als iets nog niet helemaal duidelijk is en het topic al gesloten is.