Met vriend in een competitie
-
Hoi, ik heb een vraagje over het vinden van vrienden die al in een competitie zitten.
Ik ben uitgenodigd via een link om bij een vriend in de competitie te komen, maar als ik daar op klikt verschijnt alleen het hoofdmenu. Ook wanneer ik hem op manager naam of competitienaam wil opzoeken blijkt hij niet vindbaar te zijn.
Hoe kan ik alsnog samen bij hem in de competitie terecht komen? -
@sannie91_nl hmmm gek dat je de competitie niet kan vinden. Wat is de managernaam van je vriend en de naam van de competitie?
-
Joebro69 is de nickname van mijn vriend en hij zit in de competitie almanya in zijn eerste voorbereidingsdag. Ik heb geprobeerd om te zoeken op andere manager namen in zijn competitie maar dat werkte ook niet.
-
Als je een manager naam niet kan vinden, dan kan dat maar een ding betekenen en dat is dat jullie twee verschillende versies van het spel spelen.
In dit geval is het Joebro69 die op world speelt.
Als jullie samen willen spelen moeten jullie allebei dezelfde versie spelen, het makkelijkste is dan dat dat jij even een account aanmaakt op world. -
Dat zou best het geval kunnen zijn, want hij speelt OSM in het engels en ik in het Nederlands.
Hoe maakt je zo'n account aan op world? Moet je dan een heel nieuw account aanmaken of moet je iets in de instellingen veranderen?
-
Via de website kan je OSM World bereiken via https://en.onlinesoccermanager.com. Je zal daar dan een account moeten aanmaken.
-
Het is gelukt! Super bedankt voor jullie respons en hulp!