Geen nieuwe clubkas
-
na mijn vorige seizoen ben ik een nieuw seizoen gestart maar nu blijft mijn clubkas van het oude seizoen staan,
hoor je niet elk nieuw seizoen een nieuwe clubkas te krijgen? -
@michaelsdm_nl dit zou wel moeten idd. Wellicht is dit een bug. Heb je een screenshot voor ons hiervan?
-
de clubkas van het vorige seizoen bleef staan dat was iets van 5.62M, nu heb ik wat spelers verkocht waardoor het 12.29M is geworden.
-
Aan de info van deze screenshot kunnen we helaas niet zien of er wel of niet sprake is van een bug. Je hebt namelijk geld op je spaarrekening staan. Dus dat betekent dat je ten tijde van het maken van die screenshot in totaal meer geld had dan die 12,29 miljoen.
Zou je een screenshot van je Financiën pagina willen posten? Klik daarvoor op het clubkasgeld icoontje. In dat overzicht kunnen we dan zien hoeveel geld je in totaal hebt op dit moment. Vervolgens kunnen we dan je gemaakte transfers daarbij op- en aftellen.
Tevens willen we ook graag weten in welke voorbereidingsdag je de competitie bent ingestapt. Dit in verband met het aantal keer dat je je vast inkomen hebt ontvangen.
-
hieronder de gevraagde afbeelding van de clubkas.
ik kan nergens vinden waar je kan zien welke transfers er al gemaakt zijn?
als ik kijk bij het programma staat die nu op voorbereidingsdag 1 en dan zou morgen de laatste voorbereidingsdag zijn voordat de competitie begint. -
Dank je. We gaan het even intern bespreken en berekenen. We komen er nog op terug.
Wat betreft het zien van je gemaakte transfers. Die kan je vinden door naar je selectie te gaan en dan op het tabblad transfers te tikken. En wil je alle gemaakte transfers van alle clubs in je competitie zien dan ga je naar de transferlijst en dan vervolgens het tabblad transfers.
-
@michaelsdm_nl we hebben samen eea bekeken en nagekomen maar het blijft onduidelijk of het een bug was of niet. We gaan het in ieder geval in de gaten houden. Voor nu kunnen we even niets doen, maar dank je voor je melding :thumbsup_tone1:
-
@michaelsdm_nl
Micheal, je hebt speler op de transferlijst gezet en deze zijn verkocht. De bedragen van de transfers matchen je saldo.- Garbutt Everton Vitesse Ver -3 2,07M 3,20M 3 augustus
Rodríguez L. Everton Sporting de Gijón Aan -3 2,40M 4,94M 3 augustus
Koné A. Everton Reading Aan -3 3,96M 7,35M 3 augustus
Etc
- Garbutt Everton Vitesse Ver -3 2,07M 3,20M 3 augustus