Játékos Igazolás

• Sziasztok, mondhatni elég kezdő vagyok, a kérdésem az lenne ,hogyan tudok igazolni más ligákból, azon kívűl mint amiket mutat nekem az átigazolási listán, meg szeretném venni Nikolicsot, de nem tudok rákeresni.

• @polesterv más ligából nem tudsz vásárolni csak a saját ligád átigazolási listájáról.De az miért nem felel meg.? Nikolics nem túl jó és nem is fiatal,így kevésbé fejleszthető.

• Megnéztem a csapatodat,gondolom Debrecenbe szeretnél erősíteni.De az nem fog menni,ha senkit nem teszel átadólistára mert így nem lesz tőkéd.Tizsa-Jovanovics-Nagy Z.-Novotna-Völgyi-Tőzsér mind,mind idős fejleszthetetlen játékos s nem is túl jók.Én ezeket már rég eladtam volna max. áron.A 17. fordulóban jártok s nincs egy épkézláb játékosod-bocsi de így van.S ennek ellenére 4. vagy.Ha igazolsz 3-4 játékost,akkor simán befuthatsz 2. helyre mert a többiek kerete se világszínvonalú-.Legközelebbi ligádban az idős játékosokat már a 0. napon add el max. áron ,mert tőlük még a listáról is jobbakat vehetsz.S tőke nélkül lehetetlen csapatot építeni.De ha ragaszkodsz a kerethez,akkor ne válassz magas célkitűzésű csapatot mert sosem fogod elérni a célt.

• Hungarian Moderator

és ne felejtsük el a játékos megfigyelő használatát.
    névre nem tud hozni senki, de egy két beállítást megadhatsz és 18óra múlva hoz 3 játékost, a megvételhez tőke és patkó is kell.

• @chypy20 hát nem akartam bonyolítani még annak a megemlítésével is..:grinning: ..de nyilván az is kézenfekvő ! akár viszonteladásra is...de tőke nélkül az sem megy,hacsak nem áldoz be horribilis patkót (annak meg nincs értelme)

• A debrecent csak véletlenűl raktam be, de sosem foglalkoztam vele, a Valenciával játszom ahól a 4. hely a cél, és ott is vagyok egyelőre jelenleg.

• @polesterv hát ha oda akartad Nikolicsot leigazolni,akkor nagy a baj...a spanyolban még a gyengébb csapatok színvonalát sem üti meg,nemhogy egy Valenciáét!