Bosscoins niet ontvangen
-
Na het invullen van een paar surveys zou ik bosscoins bijgeschreven krijgen, echter heb ik deze niet ontvangen.
Ik heb de topic https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/450/gratis-bosscoins-niet-gekregen doorgelezen en de stappen ondernomen die daar beschreven staan.
Echter lukt het me niet om in contact te komen met de supportafdeling van Personaly.Kan iemand mij aangeven hoe ik dit kan oppakken?
-
This post is deleted! -
Waarom lukt het niet om contact op te nemen met PersonaLy? Krijg je bijvoorbeeld een melding te zien?
-
Er staat geen mailadres en geen link om doorgestuurd te worden. Wellicht dat ik iets over het hoofd zie?
-
Ga, via de website, naar de Businessclub pagina en klik op het linker mannetje. Op de pop-up pagina klik je rechtsboven op Support.
Hier kan je onder meer je e-mailadres naar PersonaLY sturen zodat je meldingen krijgt wanneer de acties uit betaald gaan worden. En daaronder vindt je de status van de acties die jij gedaan hebt via PersonaLy. Als hier niets vermeld staat heb je ofwel geen acties gedaan óf het is al langer dan twee weken geleden dat je die acties gedaan hebt. Dan valt er helaas ook geen contact op te nemen met de aanbieder.
-
Ik had en heb nu weer gedaan wat je aangeeft, echter kan ik mijn mailadres nergens invullen. Er staan de acties die ik gedaan hebt en daar staat achter bij de status dat ze zijn uitgekeerd, echter heb ik niets ontvangen. Er staat wel een regel met de volgende omschrijving:
"Bevestigende e-mail over de aanbieding kan ook een grote hulp zijn." Echter kan ik hier niets doorgeven.
-
Zie screenshot. Bovenaan de pop-up zou je je e-mailadres kunnen versturen aan PersonaLy zodat je op de hoogte wordt gehouden wanneer je voltooide acties uit betaald gaan worden.
De reden waarom je nu geen contact op kan nemen met de support afdeling van PersonaLy is vrij simpel. De actie(s) die je hebt voltooid zijn al uitgekeerd. Je zou de Bosscoins dus al ontvangen moeten hebben. De Bosscoins worden gewoon op je account gestort zonder melding daarvan. Het zou dus kunnen dat ze al toegevoegd zijn, maar dat je dit niet door hebt gehad.
In sommige gevallen zou het kunnen gebeuren dat de Bosscoins iets later worden toegevoegd terwijl de status van de actie al op 'uitgekeerd' staat. Weet je toevallig wanneer de 'uitgekeerd' status er kwam te staan?
-
De mededeling "uitgekeerd" stond er vrijwel direct nadat ik de surveys voltooid had. Echter zijn de coins nooit bijgeschreven. De aantallen zijn nl niet gewijzigd met het aantal van voordat ik de surveys ingevuld had, daar heb ik speciaal op gelet.
De data en tijden die erbij staan zijn:
4 augustus 03.08:22
5 augustus 7.21:59 -
Gaat verder afgehandeld worden door GB.