Inlog niet mogelijk
-
Gisteren heeft een vriend van mij een competitie aangemaakt en hij heeft mij via whatsapp een link gestuurd om daar aan deel te nemen. Ik ben toen begonnen via de app met de club Everton en heb wat veranderingen in de opstelling aangebracht en spelers op de transferlijst gezet.
Vandaag probeer ik er weer gebruik van te maken via de app maar ik moet ineens inloggen en als ik probeer in te loggen kom ik er niet in. Als iemand mij een bericht stuurt krijg ik wel een pushbericht. Ook als er spelers gekocht worden krijg ik er melding van. Ik heb m'n wachtwoord op allerlei manieren geprobeerd terug te halen maar krijg hem nergens toegestuurd.
Mijn manager naam is "Dem Jurrasic" en ik zit in de competitie "Hooivlooi". Ik zag dingen voorbij komen over het game center, dat dit problemen kan veroorzaken. Iemand een idee wat het probleem kan zijn en wat ik er aan kan doen? Alvast bedankt
-
Je kan dan het beste een mailtje sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.com. Daar kunnen ze je hopelijk verder helpen.
Let er ook op dat het hebben van meer dan één account tegen de regels is van OSM. Je zal dus dit account moeten verwijderen. Klik daarvoor vanuit de website rechtsboven op je managernaam. Ga vervolgens naar je profiel en klik op 'wijzig'. Daar kan je dan je account verwijderen. Het niet verwijderen van één van je twee accounts kan een lock op beide accounts betekenen.