-
Hallo ik had 2-3 weken geleden dit al gezegd ze zeiden dat mijn spel na de update weer ging herstellen maar ik heb nog altijd dezelfde probleem als ik mijn app opstart krijg ik binnen een paar seconden een zwarte scherm en sluit het vanzelf zich af
-
@altanfb1907_nl
Ik heb dit ook wel is gehad je kan proberen om naar je app-instellingen te gaan en dan updates verwijderen... dan de app verwijderen en opnieuw downloaden dat kan nog wel is helpen.... mag ik vragen wat voor telefoon je hebt??MVG Jurrian
-
@jurrianvt_nl ik heb een iphone 6s.
-
@jurrianvt_nl said in Mijn app start niet op:
@altanfb1907_nl
Ik heb dit ook wel is gehad je kan proberen om naar je app-instellingen te gaan en dan updates verwijderen... dan de app verwijderen en opnieuw downloaden dat kan nog wel is helpen.... mag ik vragen wat voor telefoon je hebt??MVG Jurrian
Dit zou je idd eens kunnen proberen
-
@maricja_nl zover ik het weet lukt dat niet op apple producten
-
@altanfb1907_nl said in Mijn app start niet op:
@maricja_nl zover ik het weet lukt dat niet op apple producten
Updates verwijderen niet. De app zelf verwijderen wel. Als ik jou was zou ik het volgende doen:
- App verwijderen
- Telefoon opnieuw opstarten
- App installeren
-
@vertrigo_nl ook al geprobeerd werkt ook niet
-
Wat is nu de versie van de OSM app?
-
@fc-eddie_nl versie 4.2.5 staat er
-
Thanks. Dan zal ik het weer voor je melden. Helaas heeft de fix niets opgeleverd voor je.
-
Hier zelfde probleem....app wil na de update niet meer opstarten.....
-
Krijg je ook een zwart scherm te zien na dat je de app opent en sluit die dus ook af? Of heb je een ander probleem?
Geef ook even aan of je de Android of iOS app gebruikt.
-
Verder afgehandeld via PM.