Nieuwe competitie fout
-
Ik heb een nieuwe competitie gestart. Alleen diverse mensen vragen toegang aan, die ik heb uitgenodigd, maar dan krijg ik ze niet binnen. En als ik ze via vrienden toevoegen uitnodig dan zegt ie fout ???
-
@stefanvanr_nl Ik zie dat er al diverse managers in jouw competitie zitten. Zit iedereen er inmiddels in die je hebt uitgenodigd?
Soms is er wat verwarring bij het accepteren/inviten van managers.
Wanneer zij toegang hebben aangevraagd en jij hebt ze geaccepteerd, komen ze ook daadwerkelijk pas in de competitie, wanneer ze een team kiezen in jouw competitie.
Mensen die jij wilt uitnodigen moeten je eerst toevoegen aan jouw vrienden. Op de betreffende account kan je dan die vrienden uitnodigen voor de competitie. -
@maricja_nl ik krijg manager bentempjj er niet in. Gaat elke keer fout.
-
@stefanvanr_nl ?????
-
Welke manager gaat het om? Heb je een link naar zijn profiel
-
Heb je die manager toegevoegd als vriend en vervolgens een uitnodiging gestuurd.
Eventueel kan hij even via de website proberen om in je competitie te komen. Werkt meestal net wat lekkerder dan de app.
-
Je kan hem deze link toesturen of aangeven dat hij op nummer 4259494 kan zoeken bij het zoeken van een competitie als hij eerst zijn lege slot ingaat
https://www.onlinesoccermanager.nl/League/4259494/ChooseTeam
-
@fc-eddie_nl het is heel apart. Hij was de eerste die op de uitnodigings link drukte maar kreeg elke keer vraag voor toegang. Ik kreeg hem dan niet binnen. En als ik hem als vriend heb en toevoeg gaat die button direct op fout. Het gaat om manager bentempjj
-
Zie de post van Robbiebb. Een van die 2 methodes zal hopelijk werken.
-
@robbiebb_nl lukt allemaal niet. Heel bijzonder. Gewoon elke keer foutmelding.
-
@stefanvanr_nl Dan hier graag een screenshot van de foutmelding plaatsen
-
@Robbiebb_NL 
-
Uploaden is helaas mislukt. Afbeelding uploaden vanuit OSM zelf kan door op 'Upload afbeelding' te klikken als je je bericht typt. Anders een externe uploadsite gebruiken zoals Lightshot of Imgur.
-
@stefanvanr_nl sorry, maar naast osm heb ik ook nog een fulltime baan. Gelukkig hebben mn collega's kunnen reageren.
-
@fc-eddie_nl ja dat lukt niet. Het is heel simpel het icoontje uitnodigen gaat laden en zegt direct fout.
-
Maar wat krijgt die andere manager dan te zien als hij op zijn lege clubslot gaat en het competitienummer invult via de zoekfunctie en op die manier de competitie proberen te joinen?
-
@fc-eddie_nl hij moet elke keer opnieuw aanvraag doen. En dan krijg ik hem niet binnen. En als ik hem dus uitnodig gelijk foutmelding
-
This post is deleted!