Opnieuw crew verlaten
-
Hallo,
Gister werd me op de forums verteld dat mijn crew gisteravond eigenlijk verwijderd zou worden, omdat ik niet genoeg leden leden heb.
Op dit moment is mijn crew nog steeds niet verwijderd en staat er nog steeds hetzelfde bericht met dat vanavond weer verwijdert zou worden.
Ik wil graag uit mijn crew en naar een andere crew, maar deze is al de 2x dat mijn crew niet is verwijderd.
Ik weet niet of dit handmatig gedaan kan worden, want automatisch gebeurt dus blijkbaar niet.Hopelijk kan dit zo snel mogelijk gedaan worden, want ik wil zsm een andere crew joinen.
Mvg,
Sem
-
Als je bij je eigen crewprofiel bent, zie je dan niet onder je crewlogo 'Crew verlaten' staan? Zoals het hier bij mij staat?
Ik begrijp verder dat de crew dus al een gehele tijd bestond, maar dat er een aantal manager zijn weggegaan waardoor jij als laatst overgebleven bent? Wanneer was het aantal leden van de crew onder het minimum (7)? Als dit al langer dan een week geleden is, dan is het een bug. Anders moet je wachten tot de 7 dagen voorbij zijn en staat het gewoon verkeerd aangegeven.
-
Kutzooi. Ik heb nu mijn eigen crew verlaten
Ik drukte alleen op de knop om te kijken wat er gebeurde. Stond er ja/nee en toen ik hem wegklikte kwam ik op https://www.onlinesoccermanager.nl/Error?aspxerrorpath=/Legacy/Crew/Leave en stond er oeps, er is iets fout gegaan. Nu ben ik eruit
Er moet gewoon snel iets gebeuren aan de crewpagina's...
-
@sementa_nl Soms gaat het niet automatisch, ik heb het intern gemeld en ze zullen je handmatig verwijderen vandaag of morgen
-
Beide bedankt voor het antwoord, de optie ''crew verlaten'' staat er niet bij mij nee. En ja wat je dacht klopt en er zijn al een lange tijd minder dan 7 leden, dus hopelijk wordt hij snel handmatig verwijdert.
Hopelijk kan je snel weer bij je crew terecht hahaha
-
@sementa_nl
Je bent de crew uitgehaald, veel succes in je nieuwe crew -
Mooi dat dit probleem ook weer is verholpen.