Afbeelding in berichten profiel

• Heeft iemand enig idee hoe je een afbeelding in je berichten profiel kan plaatsen? De IMG codes die je normaliter in je "gewone profiel" gebruikt, schijnen dan niet te werken...
    Bij voorbaat dank voor een antwoord.... :wink:

• Moderator NL

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met de locatie waar je de afbeelding wil plaatsen?

Afbeeldingen op dit forum plaats je in ieder geval met onderstaande code, waarbij je 'url' vervangt voor de url van de afbeelding..

![alt text](url)
  • Moderator NL

@Vjenne-Rulezz_NL
    Als je gewoon de afbeelding kopieert en hier plakt in je bericht begint die vanzelf te uploaden. ;)

Hij wil 't graag zoals Furrax dat in z'n profiel heeft veronderstel ik. Dan kan het antwoord van Robin eventueel helpen?

• Oke.. ben ik toch weer wat wijzer geworden.. Inderdaad wilde ik zoiets als Furrax heeft.. :blush: Ik moet mezelf nog even orienteren in deze nieuwe forumomgeving vrees ik.... Bedankt voor de antwoorden in ieder geval...:point_up_2_tone2:

• Moderator NL

@CapsoneZ_NL said in Afbeelding in berichten profiel:

Oke.. ben ik toch weer wat wijzer geworden.. Inderdaad wilde ik zoiets als Furrax heeft.. :blush: Ik moet mezelf nog even orienteren in deze nieuwe forumomgeving vrees ik.... Bedankt voor de antwoorden in ieder geval...:point_up_2_tone2:

Mooi zo :) Succes :thumbsup_tone2:

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.