• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Geen rente ontvangen,

Hulp
    4
    4
    495
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Birilo_NL
      Birilo_NL Dutch Users last edited by

Ik krijg al een lange tijd, dagelijks, geen rente meer bijgeschreven, alleen maar vaste de vaste inkomsten Ik weet dat andere spelers dit ook hebben.

De Boterbloemen_NL FC Eddie_NL 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • De Boterbloemen_NL
        De Boterbloemen_NL @Birilo_NL last edited by

@birilo_nl said in Geen rente ontvangen,:

Ik krijg al een lange tijd, dagelijks, geen rente meer bijgeschreven, alleen maar vaste de vaste inkomsten Ik weet dat andere spelers dit ook hebben.

Om rente te krijgen moet je wel je clubkas geld over zetten naar je spaargeld.
        Doe je dat?

'Het zijn alleen oppervlakkige mensen die niet beoordelen op uiterlijk' - Oscar Wilde

Jordy van Oel_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Jordy van Oel_NL
          Jordy van Oel_NL Dutch Users @De Boterbloemen_NL last edited by

@de-boterbloemen_nl said in Geen rente ontvangen,:

@birilo_nl said in Geen rente ontvangen,:

Om rente te krijgen moet je wel je clubkas geld over zetten naar je spaargeld.
          Doe je dat?

En als je het op de spaarrekening zet dan krijg je het op je spaarrekening bijgeschreven.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • FC Eddie_NL
            FC Eddie_NL Moderator NL @Birilo_NL last edited by

@birilo_nl

Zie bovenstaande antwoorden. Mocht je echt zeker weten dat er geen rente is bijgeschreven, dan mag je een nieuw topic aanmaken aan de hand van het template die je in het sticky topic Voordat je een bug meldt kan vinden. Zorg dan ook voor screenshots van je financiƫn pagina van zowel vlak voor de simulatie als direct na de simulatie.

Heren bedankt :thumbsup_tone1:

1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 1 / 1
            • First post
              Last post