Cheaters met dubbele accounts
-
Beste admin,
Kunnen jullie mij helpen met cheaters in mijn competitie?
Er zitten een aantal spelers in de competitie die, waarschijnlijk, met hun 2e account een team joinen, vervolgens een trainingskamp zetten en direct weer ontslag nemen. Dit is nu al 2x achter elkaar gebeurd..De competitie is in Brazilie. Ik kan er ook foto's van maken indien nodig. Ik weet natuurlijk niet 100% zeker wie het doet, maar heb wel een idee aangezien de naam deels overeen kwam.
Als jullie meer informatie nodig hebben, dan hoor ik het graag. En hopelijk kunnen jullie zien wie een team joined en ontslag neemt
-
@richenel_nl Ik snap je probleem helemaal (heb het zelf ook gehad waardoor ik onterecht tweede ben geworden met 1 punt achterstand.
Het probleem is echter dat er via het forum geen spelers geschorst kunnen worden.
Dit zul je zelf moeten doen via OSM zelf. Als je de manager die je verdenkt van cheaten op zijn profiel kijkt, dan zie je aangeven als cheater er bij staan. Vanuit hier moet je zelf kiezen waar dit onder valt.
Als je jouw ticket hebt verstuurd, moet je hem via de mail activeren.
Zodra dit gebeurd is, heb jij jouw aandeel in dit verhaal gedaan en is het aan de support staff om dit te beoordelen.Hopelijk kom je er uit!
MVG,
The Master Of Dank Memes
-
Als je doet wat The Master of Dank Memes zegt in zijn post moet het helemaal goedkomen. Bij de staff zullen ze jou melding dan binnen 72 uur behandelen. Succes.