Abonnementen
-
Na een jaar of 7 log ik weer eens in op OSM. Zit al een tijdje te denken om weer eens te gaan spelen. Zodoende ben ik ook benieuwd naar de prijzen voor abonnementen. Ik zie dat je tegenwoordig veel meer keus aan pakketten hebt. Prima natuurlijk, alleen zie ik nergens welke extra's in een pakket zitten. Ik zie een aantal pakketten en als ik op één klik kom ik gelijk bij de betaalpagina uit. Maar ik wil eerst weten waar ik voor betaal voordat ik überhaupt iets overmaak. Is er een pagina waarin dit staat opgesomd? Ik kan het nergens vinden in ieder geval.
En ook zou ik graag mijn schermnaam aan willen passen, hoe doe ik dat?
-
Je managernaam is helaas niet aan te passen. Dat is technisch onmogelijk.
De reden waarom je bij de Bosscoins pakketten niet ziet wat je krijgt (behalve het aantal Bosscoins en het eventueel wegvallen van de reclames), komt omdat abonnementen in de vorm van (premium)seizoenskaarten niet meer bestaat. Deze zijn vervangen door de Bosscoins.
Met de Bosscoins kan je nu alles doen. Je koopt er spelers mee, speelt er oefenpotjes mee, je kan er de timers direct mee laten aflopen, je koopt er de trainingskampen en besloten trainingen mee, je kan ermee je eigen competitie aanmaken.
Iedereen heeft nu de beschikking over alle 4 clubslots (voorheen accounts) en mogen alle features gebruiken. In hoeverre je nu dus gelimiteerd wordt, is afhankelijk van het aantal Bosscoins dat je ter beschikking hebt.
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk voor je?
-
Ah dat is jammer. Wellicht dat ik dan een nieuw account onder een ander e-mailadres aanmaak. Ik vind het niet meer zo fijn om mijn eigen naam te gebruiken in dit soort dingen. De uitleg over de Bosscoins is verder duidelijk, dank daarvoor. Er mag wat mij betreft een slotje op dit topic.
-
Alsjeblieft. Verwijder wel eerst dit account voordat je een nieuwe account aanmaakt. Anders overtreed je de regels.