Automatische club selectie update v.3.29.0

• Als PC gebruiker merk ik op dat de laatste update ervoor zorgt dat je na het inloggen eerst je club slot moet kiezen voordat je toegang hebt tot je club.
    Ik heb geen idee wat het voordeel hiervan is. Vroeger kon ik direct zien of er wat aan de hand was met slot 1 en zo niet kon ik door naar slot 2 om even snel te checken wat er allemaal gebeurd.

Wanneer ik inlog in gmail of hotmail moet ik toch ook niet daarna nog postvak in kiezen? Niet handig.

• Vroeger moet je toch ook eerst inloggen en klikken op je subaccount?

• Moderator NL

Ik zie het probleem ook niet echt, wat dat betreft is er toch niet veel veranderd?

• @Furrax_NL
    Nope voorheen was dat niet nodig.

• Ja op me mobiel duurt het nu ook langer.

• Een illustratie ter verduidelijking.

alt text

alt text

Ik vind het zonde dat de uitroeptekentjes dus niet meer zichtbaar zijn.

• Moderator NL

Ik zie niet echt het probleem. Maricja wat is jouw mening?

• Moderator NL

Wat betreft het inloggen is er niets veranderd vergeleken met osm 2.0, dus daar zie ik ook geen probleem. Je moest altijd al een account kiezen als je ingelogd was.

Maar volgens mij is het idee dat er een ! symbool oid op de accounts zichtbaar zijn wanneer er eventuele meldingen open staan op een (sub) account.
    Wat betreft dit laatste heb ik er zelf geen problemen mee, ik ga sws al m'n accounts af.

• Moderator NL

Ik ben het helemaal mee eens, daarom keur ik het idee af!

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.