managerpunten
-
ik heb mijn managerpunten nog niet ontvangen, volgens een moderator wel en staat dit in slot 1. Moet ik die managerpunten ergens unlocken of wat moet ik doen om ze effectief te krijgen en kunnen gebruiken?
-
@ski-ski-pa-pa_nl Managerpunten en boss coins zijn twee verschillende dingen.
Dus waar heb je het over?Managerpunten die verzamel je om op die manier hoger op de ranking te komen en boss coins die kun je gebruiken om oefenwedstrijden te spelen, scouten etc.
-
Boss coins ontvang je eerder dan de managerpunten namelijk direct na de laatste speeldag. Let wel dat je maar 1 bosscoin per xx managerpunten (50?) ontavangt.
-
Zoals Paramita al zei: Geen idee waar je nou precies op doelt.
Managerpunten zijn punten waarmee je hoger in de ranking kan komen te staan. Deze kan je verder niet gebruiken.
Als je het hebt over de Bosscoins (het icoontje dat lijkt op een gele diamantje met een blauw hoefijzer erin). Wanneer de laatste wedstrijd is gespeeld in je seizoen krijg je een pop-up met daarin hoeveel bonus Bosscoins je krijgt. Tevens staat er de knop 'Claimen' vermeld in die pop-up. Om deze bonus Bosscoins te ontvangen moet je op die 'Claimen' knop drukken/tikken om deze Bosscoins te ontvangen.
Wanneer je deze pop-up weg klikt/tikt zónder op de 'Claimen' knop te drukken/tikken krijg je die Bosscoins niet meer en heb je er ook geen recht meer op.
Is hiermee je vraag beantwoord?
-
Geen reactie meer, dus zal nu duidelijk zijn.