Spelers op de transferlijst presteren gewoon normaal

• Zou een speler welke op de transferlijst is gezet niet een enorm slecht moraal moeten hebben en daarmee dan ook slechter gaan spelen?

Volgens mij is er op dit moment geen consequentie om je duurste speler op de transferlijst te zetten, op te stellen in de basis en te wachten totdat deze voor een flink bedrag is verkocht. Een speler welke net te horen heeft gekregen dat hij weg moet zou normaal niet happy de peppy moeten gaan voetballen. OSM zou beter worden wanneer een speler op de transferlijst dusdanig slecht speelt dat je er verstandig aan doet om hem niet meer op te stellen.

Wat vinden anderen hiervan?

• Ik snap je punt maar dit is een spel natuurlijk. normaal gesproken zal een club niet zijn beste speler erop zetten en als ze dat wel doen en 150 mil vragen zouden beide partijen denk ik blij zijn als iemand dat zou betalen hahaha. de speler zal er namelijk dan denk ik niet op achter uit gaan dus dat ze unhappy zijn denk ik niet dan.

maar het is goed zo als we ook nog aan dat soort dingen moeten denken word het meer een FM manager spel :slight_smile:

dus ik zou het lekker zo laten en niet ook nog dat soort dingen gaan invoeren.

• Member of Honour

Het argument dat dat een speler niet "unhappy" is vanwege een mogelijke verbeterde salaris is incorrect. Genoeg spelers trekken naar een andere club en gaan er dan wel degelijk op achteruit, waardoor een transfer niet zo zeer voordelig is voor een speler.

Eigenlijk heeft dit idee wel een goed puntje verder. Er zijn inderdaad maar weinig spelers die een positief moraal hebben, wanneer ze te horen krijgen dat ze weg mogen. Een basisplaats hebben doet wel weer goed en dat maakt het ook wat lastiger. Een (kleine) daling in moraal zou niet verkeerd zijn. Alleen dus niet volledig ongelukkig dan. Het ene moet het andere eerder wegcijferen, waardoor onder andere de team prestatie het moraal moet bepalen. Geen idee welke factoren nog meer bepalend zijn voor het moraal.

• Veel managers hebben nooit een vaste selectie. Door continu te blijven doorverkopen kun je alsmaar je team verbeteren. Bovendien is dat ook niet het realistische punt van OSM, aangezien er normaal sprake is van een transferwindow in de zomer en de winter.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.