• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

kan niet opstarten

Hulp
    3
    4
    499
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • hernan pele_NL
      hernan pele_NL Dutch Users last edited by

beste

ik heb een probleem met het kiezen van mijn ploegen om ze te laten trainen en spelen dan komt er oeps je bent niet geregistreerd maar ik ben al bijna 4 jaar lid en ik ben ook geregistreerd met mijn e-mail adres kunnen jullie mij aub helpen

met vriendelijke groeten hernan pele

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • jelle_nijhof_NL
        jelle_nijhof_NL Dutch Users last edited by

Ik heb hetzelfde probleem. Soms kan ik wel een paar schermpjes verder klikken en zo bijvoorbeeld de competitie tussenstand zien. Maar meestal als ik op een team klik, krijg ik links bovenin een afbeelding van een hand die me het spel wil uitleggen alsof het mijn eerste keer is, hierna komt de foutmelding. Ik ga er vanuit dat het snel is verholpen 😉

• hernan pele_NL
          hernan pele_NL Dutch Users last edited by

ik hoop het ook want ik ben juist met 3 nieuwe ploegen begonnen en ik moet die ploegen nog verstevigen om te kunnen kampioen spelen

• FC Eddie_NL
            FC Eddie_NL Moderator NL last edited by FC Eddie_NL

@hernan-pele_NL @jelle_nijhof_NL

Even de cookies en cache verwijderen zou het probleem moeten verhelpen. Er was een probleem waardoor je naar de verkeerde versie van OSM werd gestuurd, maar is inmiddels weer gefixt.

• 1 / 1
            • First post
              Last post