Veranderingen

• Waar kan ik mijn transfergeschiedenis zien? En is er ergens een lijst met alle veranderingen ten opzichte van de vorige versie van osm?

• Moderator NL

@Rakone_NL

Je transfergeschiedenis kan je vinden door naar Team -> Selectie en vervolgens het tabblad Transfers te klikken.

Helaas is er geen lijst met alle veranderingen ten opzichte van de vorige versie. De belangrijkste veranderingen zijn:

• Geen SK/PSK meer. In plaats daarvan hebben we nu Bosscoins. Bosscoins heb je nodig om bijvoorbeeld spelers te kopen, Trainingskampen/Besloten Trainingen in te zetten of oefenwedstrijden te spelen.

• Iedereen mag nu met 4 teams spelen. Het unlocken van de overige 3 clubslots gaat op basis van de ervaring op clubslot 1.

• Het gebruik van trainen, scouten, dokter, spion, stadion, jurist is een beetje veranderd. Wanneer je nu bijvoorbeeld je spelers gaat trainen komt er een timer in beeld die aangeeft wanneer de training is afgelopen en je weer opnieuw spelers kan trainen. Je kan Bosscoins gebruiken om de timer direct te laten aflopen.

• Er is geen scoutlijst meer om spelers te scouten. Via de scout selecteer je een aantal criteria waarna de scout met 3 spelers terugkomt die voldoen aan die criteria. Als er geen spelers meer beschikbaar zijn die voldoen aan de criteria zal de scout met mindere spelers aan komen.

• Je krijgt geen managerpunten meer voor het spelen van oefenwedstrijden.

• Je kan nu een maximaal van 6 Trainingskampen gebruiken. Elke volgende Trainingskamp kost meer Bosscoins dan de vorige. Het aantal Besloten Trainingen staat nog altijd op 4 per seizoen.

Dit zijn denk ik de meest grote veranderingen ten opzichte van de vorige versie. Probeer het een beetje uit en als iets niet helemaal duidelijk is kan je op dit subforum terecht voor je vragen.

Veel succes met je verdere OSM carrière :thumbsup_tone1:

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.