Spelers verkopen
-
Ik heb vandaag al gezien dat de andere managers reeksen met spelers verkopen voor maximale prijs. Ik heb er ook vier op de transferlijst staan voor dezelfde prijs, maar ik verkoop helemaal niks.
Hoe steken deze verkopen in elkaar?
-
@rutgerwalstra_nl Je moet als je ze voor de maximale prijs op de transferlijst zet gewoon een klein beetje mazzel hebben. Dit heb ik ook nu op mijn hoofdaccount.
-
Dat is precies wat ik doe, verkoop al een tijdje niks. waar anderen nu al 15 spelers verkocht hebben (Utrecht) en ik pas 7 (az)
-
@rutgerwalstra_nl Het heeft natuurlijk ook te maken met de prijs van de speler zelf. De computer koopt vaker "goedkopere" spelers dan duurdere spelers. Zolang de computer spelers blijft kopen van de transferlijst is er in mijn ogen niks aan de hand.
-
Er is inderdaad niets aan de hand. De ene keer vliegt de ene na de andere speler uit je team, en de andere keer verkoop je heel weinig of niets.
Vanuit de community weet eigenlijk niemand echt hoe de verkopen precies in elkaar steken. Er zijn veel verschillende regeltjes en algoritmes, dat je nooit helemaal kan uitvogelen waarom je de ene keer wel verkoopt en de andere keer niet. Dit zijn zogenaamde geheimpjes van de engine.