Cheaters
-
Beste,
Helaas kan ik niet de cheatersfunctie op osm gebruiken door een foutmelding. Vandaar dat ik het hier even wil melden. Zojuist is een club op trainingskamp gegaan wat ervoor kan zorgen dat ik geen kampioen word. Ik heb contact met de club (sparta) opgenomen die er totaal geen winst uit kan halen. Hij geeft toe 10 euro te hebben gekregen van VVV die bij verlies van mij kampioen zou worden. (Zie foto).
Ik wil graag dat beide managers het liefst nog voor de wedstrijd worden geblokkeerd. Dit gaat tegen alles in van sportief spel.
Manager van Sparta is: rekrekker0
manager van VVV is: Mr Jay100
Ik hoop dat dit nog lukt.
Alvast bedankt! -
Dat er fraude is door betaalde actief vindt ik ook niet kunnen.
Maar als hij een TK wil zetten tegen je ongeacht of hij hier zelf iets mee wint of verliest is toch niet tegen de regels, een TK zet je toch zelf wanneer je wil.
Als hij u nu niet kan hebben en hij wil je een hak zetten dan doet hij dat toch?
Dom van hem om toe te geven dat hij ervoor betaald is want anders denk ik niet dat je er iets aan kon doen. -
@gizmo69_nl
Zeker! Ben ik het met je eens. Maar hier zag ik gelijk dat er iets niet klopte. Sparta had met winst of verlies geen enkel voordeel en VVV wel. Dit was te overduidelijk dat VVV er wat mee te maken had. En dat is wel fraude. -
Tsja, dat krijg je ervan als je gaat janken dat iemand een TK tegen je inzet. Dan wordt je getrolled.
-
@aart123_nl
Ter aanvulling: het is niet de bedoeling om managers aan te geven via het forum.
Hiervoor dien je namelijk het reportsysteem te gebruiken.Zelf lukt het mij wel gewoon om een manager aan te geven via de browser. Probeer daarom eens cookies en dergelijken te verwijderen om te kijken of dit het probleem oplost.