Chapecoense ramp.

• alt text

Elk ongeluk, elke vliegtuigramp is verschrikkelijk.. Maar een heel voetbalteam, compleet met begeleiders en trainers.. in een keer weg.. dood... door een vliegtuigramp...! Op weg naar een uit-wedstrijd... om een continentale finale te spelen.. Nooit aankomen.. en ook nooit meer thuiskomen..
    In een voetbalgek land als Brazilie.. probeer ik me voor te stellen wat de impact van zoiets verschrikkelijks is... Voor de supporters ook... Voor de stad.. en de regio... Voor het voetbal in dat land in het bijzonder...
    Ik probeer me voor te stellen hoe het is.. hoe het zou zijn als een Nederlands team.. op weg naar een uit- wedstrijd.... zou verongelukken.. Een compleet team.. weg....... Onvoorstelbaar...

• Heel verschrikkelijk inderdaad, onvoorstelbaar

• Het enige wat nog mist bij de OP is een vertederend stukje vioolmuziek.

• Verschrikkelijk zeg. Heel naar dit. RIP

• @Glennevire_NL Idd zeg, ik geloof dat er een paar waren die het overleefd hebben, levenslang dragen ze het met hun mee verder, ongelofelijk zwaar moet dat zijn voor de nabestaande...

• @Geert-van-h._NL said in Chapecoense ramp.:

@Glennevire_NL Idd zeg, ik geloof dat er een paar waren die het overleefd hebben, levenslang dragen ze het met hun mee verder, ongelofelijk zwaar moet dat zijn voor de nabestaande...

Helemaal mee eens Geert. Lees ook reacties van mensen die zeggen dat ze de 2 finale duels als nog moeten spelen met reserve/3e elftal/2e elftal spelers of zo. Maar die zijn daar helemaal niet klaar voor. Terecht dat ze die beker aan de club schenken dit is gewoon echt verschrikkelijk naar. Niemand zit te wachten op nog duels spelen voor die club komende tijd/maanden.

• @Your_Worst_Nightmare_NL
    Daar.... heb .... je wel een.... punt .

Bas....

• @Geert-van-h._NL Liefhebber van komma's?

• Het worden er ook geleidelijk aan steeds meer alt text

• @DominicM_NL Ik word ook geleidelijk aan steeds meer

• sluiten maar s.v.p. :close topic

• @CapsoneZ_NL dat..... bepaal... jij.... niet

• @Suiz-Luárez_NL Nee... klopt... Ben ik inmiddels ook achter....

• Dat zelfs berichten en posten in Topic's als deze "v" vinkjes down krijgen.. (negatief beoordeeld). vind ik afgrijselijk... Het Nederlandse OSM forum wordt weer en nog steeds bepaald door horken die kennelijk (en conform OSM forum regels) reputatie genoeg hebben om een post negatief te beoordelen... Er is niets veranderd op OSM NL... Opvallend dat je dit soort horken niet op anderstalige fora tegenkomt... Alleen op het Nederlandstalige forum vieren de hufters hoogtij... en in de meeste gevallen betreft het moderators.... en mensen die denken of vrezen dat zij bepaalde privileges kwijt zouden kunnen raken...

Het feit ook.. dat je wel kunt zien wie er vinkjes omhoog geven.. maar niet kunt zien wie er omlaag stemt.. tekent de verkeerd gereformeerde en achterbakse en hypocriete cultuur op OSM NL.... Ik heb niet de illusie dat ik dingen kan veranderen op OSM NL.. Daarvoor is de gevestigde orde te verrot en verziekt.. Daarvoor zijn de huidige moderators te bang.... Bang voor hun "baantje"... en te verliefd op hun "status".

Ik wilde het toch even gezegd hebben......

• Moderator NL

@CapsoneZ_NL

Je kan wel degelijk zien wie jouw posts gedownvote hebben. Ga met je muis over de downvote button en je ziet wie er gedownvote heeft.

Tsja, sommige gastjes krijgen een harde plasser als ze iemand een minnetje geven.

Deze kan wel dicht nu.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.