NK 2018 - Discussietopic
-
Stand na speeldag 10:
-
Is het NK al gespeeld ofzo?? Zie al een tijd geen info meer over het NK. Vind het heel appart omdat het De Nederlandse Kampioenschappen Osm zijn toch?? Beetje jammer hoor!
-
Nee het NK is nog niet gespeeld. Op dit moment zitten we bij speelronde 16 en het is inderdaad wel tijd voor een update. Hieronder de stand:
-
@joost-sœter_nl Die wou ik net gaan posten
-
Dat ziet eruit als een grote loterij waarbij iedereen van iedereen kan winnen... Alleen de onderste paar zijn nog maar afgehaakt. Ik ben benieuwd of Renkie weer de gelukkigste gaat worden... Want bij 2x op rij winnen ben je niet alleen de gelukkigste, maar ook de beste!
-
-
@vinnievuik_nl Je hebt zeker een punt. Toch komt het wat mij betreft ook zeker aan om de juiste keuzes op het juiste moment te maken qua opstelling en tactiek. Heb vaak de juiste keuze gemaakt maar weet ook precies waar ik het heb laten liggen. Thuis tegen Renkie bv. En gisteren tegen een op papier zwakkere tegenstander. Iets te aanvallend gespeeld achteraf, zodoende in de 89e toch nog onderuit gaan. Denk dat dat een beslissend punt is aan het eind van de rit. Vandaag tegen Genious18. Dus Renkie kan profiteren.. Tip trouwens 1 van bovengenoemde als winnaar! Over 4 wedstrijden weten we het..
-
-
Vandaag ontkopping:
@Wiering_NL is sws zeker van 350BC(3e plek)
Verder doet de top 7 mee om de top 4 te halen -
Spannende ontknoping inderdaad! We weten bijna wie de kampioen van dit jaar is.
Programma op de slotdag:
steffan1985 - Wiering
Genious18 - Sanderjep15In theorie kan steffan1985 nog winnen, maar Genious18 en Wiering hebben de beste papieren om Nederlands kampioen te worden.
-
@silvester-j_nl said in NK 2018 - Discussietopic:
Spannende ontknoping inderdaad! We weten bijna wie de kampioen van dit jaar is.
Programma op de slotdag:
steffan1985 - Wiering
Genious18 - Sanderjep15In theorie kan steffan1985 nog winnen, maar Genious18 en Wiering hebben de beste papieren om Nederlands kampioen te worden.
ja ik zeg Genious18 gaat ermee vandaar
-
Gefeliciteerd @Wiering_NL! Knappe prestatie. Het zat allemaal dichtbij elkaar, maar met een gat van vier punten heb je de titel bemachtigd.
-
Proficiat Wiering !
-
Gefeliciteerd Wiering!
-
Congrats to the new NK Champion @Wiering_NL and to all the managers who honored the championship, up until the last day, with their commitment
-
Dankjewel jongens! Ben zeker niet de beste manager. Wel heb ik vaak de juiste keuzes gemaakt in bepalende wedstrijden.
-
Proficiat Wiering! Rode kaart in minuut 6 in mijn laatste wedstrijd was best pijnlijk.
Gelukkig maakte het allemaal niet meer uit en heb je uw laatste wedstrijd op verplaatsing ook gewonnen -
Feli Wiering!!! Netjes gedaan...
-
Gefeliciteerd Wiering!