Waarom??

• Ik heb eigenlijk maar 1 vraag, waarom het systeem met coins.

Ik speel sinds 2004 met veel plezier, af en toe even een pauze. Maar ik kwam altijd terug omdat het gewoon een super leuk spel was.

Nu moet je voor alles en nog wat met coins betalen. Voor seizoenkaarten betalen heb ik altijd gedaan, het voegde iets toe, maar de gemiddelde speler heeft helemaal geen zin om voor basis dingen te gaan betalen (wat het geval is sinds de laatste updates). We worden steeds verder beperkt in dit spel als je geen zin hebt om (veel) geld uit te geven. Het is toch rond uit belachelijk als in een competitie een top ploeg beschikbaar is, ik deze niet kan spelen... Nee dan krijg je "tijdelijk niet beschikbaar" gewoon nog weer een extra manier om geld binnen te harken.

Dood en dood zonde voor iets wat altijd een geweldig spel was.

laten we maar niet eens beginnen over de andere negatieve veranderingen.

OSM, ik hoop dat jullie jullie ogen open houden, en blijven kijken naar de fun die mensen hadden in dit spel, ipv naar de dollar tekens in jullie ogen.

Mvg,

Isiegekie.

• English Moderator

@Isiegekie_NL Hi, welcome.
    Please remember that this forum is English only.
    If you want to join the conversation in your own language, you can join your country's group and disscuss things in your own language.

Check this to see how: known-bugs

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.