Kampioenschap
-
Ik ben zelf manager van PSV in de Eredivisie, en heb gisteren verloren waardoor ik de 1e plek ben kwijtgeraakt aan Excelsior.
Aangezien wij (ik tegen de manager van Excelsior) tegen elkaar staan vanavond, is het natuurlijk van belang dat ik die wedstrijd win maar ik sta wel 2 punten achter.
We zitten in de eindfase van de competitie en daarom heb ik met de manager van Excelsior een beetje gesproken over OSM als spel en tactieken die we weleens gebruiken.. blijkt dat hij een klasgenoot heeft die ook in de competitie zit en NAC beheert.
In 1 van de berichten zegt hij het volgende tegen mij:
''Nou, ik denk dat als ik deze wedstrijd van je win, ik zo goed als zeker kampioen wordt. De nummer 3 NAC Breda is namelijk iemand uit m'n klas, die me voor deze competitite heeft uitgenodigd. Ik denk daarom dat hij me het waarschijnlijk wel gunt.''
Uiteraard is het mijn eigen schuld als ik geen kampioen wordt, maar neigt dit niet een beetje naar samenwerking tussen Excelsior en NAC?
-
@koning-phillip_nl said in Kampioenschap:
Ik ben zelf manager van PSV in de Eredivisie, en heb gisteren verloren waardoor ik de 1e plek ben kwijtgeraakt aan Excelsior.
Aangezien wij (ik tegen de manager van Excelsior) tegen elkaar staan vanavond, is het natuurlijk van belang dat ik die wedstrijd win maar ik sta wel 2 punten achter.
We zitten in de eindfase van de competitie en daarom heb ik met de manager van Excelsior een beetje gesproken over OSM als spel en tactieken die we weleens gebruiken.. blijkt dat hij een klasgenoot heeft die ook in de competitie zit en NAC beheert.
In 1 van de berichten zegt hij het volgende tegen mij:
''Nou, ik denk dat als ik deze wedstrijd van je win, ik zo goed als zeker kampioen wordt. De nummer 3 NAC Breda is namelijk iemand uit m'n klas, die me voor deze competitite heeft uitgenodigd. Ik denk daarom dat hij me het waarschijnlijk wel gunt.''
Uiteraard is het mijn eigen schuld als ik geen kampioen wordt, maar neigt dit niet een beetje naar samenwerking tussen Excelsior en NAC?
Je kan hem dan reporten. Dan ga je naar zijn profiel. Rechts boven staat dan 'aangeven als cheater'
-
@koning-phillip_nl
Gewoon kijken of NAC geen spelers onder waarde koopt, b-team opstelt of spelers op de verkeerde plek zet tegen Excelsior anders is er geen sprake van samenwerking. -
Hij heeft aangegeven dat zijn klasgenoot het hem wel gunt... dan ga ik een beetje lijken op de man van ''vermoeden van matchfixing''. Ik heb geen bewijs. Alleen een chatbericht. Denk je dat het zin heeft?
-
@koning-phillip_nl said in Kampioenschap:
Ik heb hem toch gereported.. ik zie wel wat eruit komt.
-
Het enige wat je inderdaad kan doen is deze persoon aangeven als cheater via zijn profiel. Met het bewijs van je chat met die persoon, zal de Support Staff gaan beslissen of er actie ondernomen moet worden of niet. Zorg er verder voor dat je je melding definitief bevestigd door op de link in de bevestigingsmail te klikken.
Meer valt er niet aan te doen. Verder zullen dit soort zaken nooit via het forum besproken worden.