iOS applicatie

• Dag beste,

Ik heb een vraagje over de applicatie op de iPhone. Ik kan namelijk niet inloggen via de applicatie op de iPhone, maar wel alle webbrowsers (Chrome, Chrome-mobiel, Safari, Safari-mobiel). Op jullie forum heb ik het op proberen te zoeken, maar helaas.

De applicatie heb ik ook meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Mijn Game Center van iPhone heb ik ook geprobeerd aan te passen. Mijn wachtwoord opnieuw ingesteld via de browser en via de browser kan ik wel inloggen, maar in de applicatie alsnog niet

Is hier een oplossing voor en zo ja wat is de oplossing? :smile:

Alvast bedankt,
    ShenoudaAttia

• Moderator NL

@ShenoudaAttia_NL

Waarschijnlijk probeer je op de internationale versie van OSM (OSM World) in te loggen. Via de instellingen van je telefoon kan je bij de OSM app instellen dat je op OSM NL inlogt i.p.v. OSM World.

Laat even weten of dit het probleem is en bovenstaande stappen het oplost. Zo niet, dan zullen we wat meer informatie moeten hebben.

• @FC-Eddie_NL Oh wow, dat was serieus het probleem bedankt! Het is opgelost! :sweat_smile:

• Moderator NL

Mooi om te lezen dat je probleem is opgelost! Dan gaan we dit topic sluiten.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.