Kan iemand me uitleggen hoe de puntentelling werkt?

• Goedemorgen,

Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag, maar ik weet niet waar ik anders moet zijn. Afgelopen seizoen ben ik kampioen geworden met RB Leipzig, terwijl ik de 10e plek als doelstelling had. Om een beter beeld te geven: 11 van de 18 Bundesliga-clubs werden gemanaged door een andere OSM'er, ik verloor geen enkele wedstrijd (5 gelijke spelen, 29 overwinningen) en ik kreeg slechts 7 goals tegen. Prima statistieken, dacht ik. Maar toen het seizoen was afgelopen, werd ik beloond met 'slechts; 3095 managerpunten... Om een vergelijking te maken: ik werd 2e met Jong FC Twente (doelstelling 12e), won geen enkele beker, maar kreeg wel 4315 managerpunten. In die competitie speel je weliswaar vier wedstrijden meer, maar bijna 1300 punten verschil op basis van vier wedstrijden?

Met NEC won ik de beker en werd ik 2e (doelstelling 11e). Hier kreeg ik 5030 punten voor. En met Leipzig word ik kampioen van de Bundesliga, maar ik krijg er 3095? Voor mijn gevoel klopt dit niet, maar misschien kan iemand me dit uitleggen. Bedankt alvast!

• Meer informatie over de puntentelling vind je hier: http://www.osmwiki.nl/Punten

• @Sam-08_NL Bedankt! Ik vind het nog steeds een (te) groot verschil, maar ik denk nu te weten waar het aan ligt: veel onervaren managers in de competitie, dus te weinig ervaringsdagen om als actieve manager te worden gezien. Wat mij betreft kan dit topic worden afgesloten, nogmaals dank!

• Dan doen we dat! ;)

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.