Wedstrijd niet gespeeld

• Jo, de wedstrijd in mijn competitie is nog steeds niet gespeeld, hoe kan dit?

• Bij mij ook nog niet. Server Diego en Johan (mijn server) zijn nog rood.

• Worden die wedstrijden dan een dag verschoven of moet ik vanavond goed opletten dat niet beide wedstrijden tegelijk worden gespeeld?

• Mijn wedstrijd is nu net gespeeld maar ik zag dat de servers nog bezig zijn en ze zijn er naar aan het kijken.

• @joeyy078_NL Zo zie je hoe ze met betaalde klanten omgaan.
    De ouwe OSM was beter.

• Community Manager

Er word op dit moment aan gewerkt. Alles zal spoedig wel gesimuleerd zijn verwacht ik.

• Moderator NL

@FC-Mats_NL

Server Diego en Johan zijn op dit moment nog aan het simuleren. Eventueel wordt je wedstrijd vandaag nog gespeeld. Anders schuift die wedstrijd op naar de simulatie van vanavond. De wedstrijd die je dan vanavond hebt wordt dan doorgeschoven naar morgenavond. Er zal dus geen 2 wedstrijden op 1 simulatieronde worden gespeeld.

Let trouwens ook op dat als je wedstrijd van gisteravond vanmiddag nog wordt gespeeld, dat de wedstrijd van vanavond tussen 19:00 uur en 21:00 uur wordt gespeeld (er van uit gaande dat de simulaties nu wel door blijven lopen). De timer voor je volgende wedstrijd zal dan namelijk het tijdstip aangeven van wanneer je huidige wedstrijd is gespeeld.

• Moderator NL

@Cruztiano_NL

Door de grote hoeveelheid wedstrijden die dagelijks gespeeld worden + het aantal nieuwe competities die aangemaakt worden hebben de servers soms problemen met de simulaties. Wees blij dat je op OSM NL speelt, want OSM World heeft veel meer problemen met de simulaties dan dat wij op OSM NL hebben.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.