Geen Boss Coins ontvangen + ScreenShot
-
Hierbij de screenshot van mijn probleem.
Hieronder kunnen jullie zien, dat ik als laatst de archievement "Baas Van Afrika" heb geünlockt en aantal Boss Coins heb ik laatst moeten kopen, omdat ik gerekend had, dat ik 1000 coins zou ontvangen. Helaas zijn deze nooit ontvangen.
En bij mijn prijzenkast kunnen jullie zien, dat ik de competitie van Israël voor het eerst heb gespeeld. Daarvoor zou ik dan mijn archievement van "Baas van Europa" nooit kunnen unlocken.
Ik hoop dat ik jullie genoeg bewijs heb kunnen tonen en dat jullie kunnen regelen dat ik alsnog die 1000 coins ontvang.
-
Ik heb het voor je doorgegeven aan Gamebasics. Ik kan je niet garanderen dat je de Bosscoins alsnog krijgt.
-
@FC-Eddie_NL
Heel erg bedankt! Ik hoop dat zij wat kunnen doen. -
Volgens de data die Gamebasics heeft, heb je de Baas van Europa achievement al geclaimed op 24 februari 2016. Destijds heb je er toen Eigen Vermogen voor gekregen.
-
@fc-eddie_nl
24 feb 2016 heb ik Singapore behaald en deze land ligt in Azie. Ik heb me juist gefocust op 2 landen (Israel en Armenie) die ik nog moest halen, om baas van Europa te behalen. Als jullie naar mijn prijzenkast kijken, heb ik deze 2 landen in 2018 gehaald en niet eerder. -
Misschien had je niet meteen door dat je de Baas van Europa al voltooid had en de achievement pas later geclaimed. Tevens zijn bepaalde landen nog wel eens verplaatst onder een ander continent (bijvoorbeeld Kazachstan en Israël), dus het zou zo maar kunnen dat Israël destijds nog onder Azië viel en dat je daardoor Europa al voltooid had. De data van Gamebasics zegt niet voor niets 2016.
Sorry, maar hier kunnen we verder ook niets aan doen. Het is jouw woord tegen de data van Gamebasics. Bij deze sluit ik dit topic.