Geen Boss Coins
-
Nadat de laatste wedstrijd is gespeeld, krijg je een pop-up met daarin wat informatie inclusief het aantal bonus Bosscoins dat je krijgt. Onderaan de pop-up staat dan een knop met 'claimen' daarop. Je moet op die knop klikken om de bonus Bosscoins te krijgen. Klik je niet op die knop, dan krijg je ook geen bonus Bosscoins en heb je daar ook geen recht op.
Ik zie dat de laatste wedstrijd van die competitie in Engeland op 29 september is gespeeld. Op die avond heb je dan de pop-up gekregen om deze bonus Bosscoins te kunnen claimen.
Helaas kunnen we verder niets voor je doen. Wanneer de laatste wedstrijd is gespeeld in je huidige competitie in Duitsland krijg je weer deze pop-up te zien en kan je daarna op 'claimen' klikken om de bonus Bosscoins in ontvangst te nemen.
Als reactie hierop: ik was met een BVO in het buitenland dit weekend. Zou het erg slecht vinden als ik dan niet die Boss Coins zou kunnen ontvangen.
-
Toen ik een tijd niet had ingelogd en een maand na de competitie opnieuw inlogde, kon ik het gewoon nog claimen. Dus volgensmij klopt het niet wat je zegt, uit ervaring gesproken.
-
@tomruitenbeek_nl said in Geen Boss Coins:
Toen ik een tijd niet had ingelogd en een maand na de competitie opnieuw inlogde, kon ik het gewoon nog claimen. Dus volgensmij klopt het niet wat je zegt, uit ervaring gesproken.
Ik denk daarom dat de moderator uit de vorige post hier foutieve informatie geeft omdat je uiteraard gewoon je BC hoort te ontvangen. Als je inlogt nadat je comp is afgelopen hoort er gewoon een pop-up te komen.
Mocht het niet zo zijn dan slaat 'Helaas kunnen we je niks voor je doen' helemaal nergens op. Dus ik hoop dat dat een grapje is. Anders zou het wel heel erg gierig zijn.
-
Dankje Tom. Dat vind ik dus ook.
Graag een oplossing, OSM.
-
@koénnn-_nl
Hi Koen,Alhoewel het claimen van de beloning losstaat van de competitie waar je in actief was en deze bonus standaard bij de eerste login na het voltooien van je competitie in beeld verschijnt, heb ik dit voor de zekerheid intern voor je laten nakijken. Hieruit blijkt dat je de bonus in de nacht van zaterdag op zondag rond 2 uur hebt geclaimd. De Bosscoins zijn daarom dus ook al op je account bijgeschreven.
Let voortaan graag even eerst op je eigen acties voordat je dit soort situaties meldt.
-
Deze situatie had ik al in gedachten. @Koénnn-_NL gewoon slecht seizoen gedraaid dus je had de bijgevoegde bosscoins niet eens door omdat het zo laag was
-
Dit is dus allemaal in orde. Thanks Sil