Stilte van één week
-
@furrax_nl We moeten maar een deal met Game Basics. voor elke 20 berichten in het forum Het café 1 Bosscoins en dat elke week
stel je stuurt 100 berichten, dan heb je 5 bc erbij -
@furrax_nl said in Stilte van één week:
Die gratis BC zijn altijd welkom!
die heeft een beroerde manager als jij wel hard nodig, ja!
-
Ik sta nu in de top 1000 hoor...
-
Ik sta nu in de top 1000 hoor...
Logisch als je al ruim 3000 wedstrijden hebt gespeeld...
-
Ik kon evengoed lager staan.
-
Wist niet eens dat er nog een forum bestond.
-
Ik kon evengoed lager staan.
dat kon, ja.
Ik vind het trouwens best meevallen met de stilte op het forum
-
@yassin-mansousri_nl said in Stilte van één week:
@furrax_nl We moeten maar een deal met Game Basics. voor elke 20 berichten in het forum Het café 1 Bosscoins en dat elke week
stel je stuurt 100 berichten, dan heb je 5 bc erbijJaja hm-hm, voor elke 20 berichten 1 bosscoins. Dus stel 100 berichten, dan krijg je dus 5 bosscoins. Jaja. Zo. Want 100 ÷ 20 is natuurlijk 5. Thanks voor je extra toelichting in het voorbeeld! Ik had het anders echt niet begrepen.
-
@scheeftand_nl said in Stilte van één week:
stel je stuurt 100 berichten, dan heb je 5 bc erbijJaja hm-hm, voor elke 20 berichten 1 bosscoins. Dus stel 100 berichten, dan krijg je dus 5 bosscoins. Jaja. Zo. Want 100 ÷ 20 is natuurlijk 5. Thanks voor je extra toelichting in het voorbeeld! Ik had het anders echt niet begrepen.
-
@scheeftand_nl said in Stilte van één week:
We weten allemaal dat je zwakbegaafd bent. Erg vriendelijk van Yassin om ook aan de minder ontwikkelde personen te denken