Forum / Crewnationaliteit
-
Beste,
Ik zou een poging willen proberen om het intern terug opnieuw in leven te brengen. Echter moeten er topics verwijderd worden. Dat kan niet. Zou het niet mogelijk zijn dat crew & vice-beheerders hun forum zelf kunnen aanpassen qua topics verwijderen? Het is tenslotte toch logisch dat je dat kan doen zoals vroeger?
En dan crewnationaliteit. Ik zag dat je in de app je crewnationaliteit kon aanpassen. Voor zover ik weet kreeg je crew automatisch de nationaliteit van de beheerder. Ik ben dus een Belg en JR werd Belgisch. Op de app kan je dat dus veranderen. Dat deed ik maar op de website is deze verandering niet zichtbaar en is de optie er ook niet beschikbaar om het te veranderen. Bedankt.
-
Goed idee lijkt me. Idd niet meer dan normaal dat je als (vice-)beheerder je eigen crewforum kan beheren
-
Het verwijderen van topics in het interne crewforum is een lastig verhaal. Hiervoor moeten namelijk speciale tools gebouwd worden om dit mogelijk te kunnen maken. Dit zal dan door NodeBB (eigenaar forum) gedaan moeten worden, maar ik het het idee dat de relatie tussen GB en NodeBB behoorlijk stroef verloopt. Ik denk niet dat deze tools ooit gebouwd gaan worden.
Ik zal even navragen of er plannen zijn om het aanpassen van crewnationaliteit ook naar de website te brengen.
-
Waarom is er überhaupt gekozen geweest om het forum door een bedrijf buiten OSM te laten ontwerpen? Dan had je deze problemen niet. Wat heb je aan een forum waar je als crew-beheerder niks aan kan veranderen? Dat is toch niet logisch meer? En waarom is de relatie stroef tussen beide partijen? Waar is GameBasics eigenlijk mee bezig? Waarom reageert er ook niemand van GameBasics eens? Echt...
-
Jeetje je snapt toch wel dat GB tering druk is waardoor het zulke processen moet uitbesteden... kijk hoeveel verbetering ze aan OSM 3.0 hebben doorgevoerd! Logisch toch!
-
Aanpassen van crewnationaliteit gaat ook naar de website komen.
-
Aangezien verder alles wel duidelijk is, sluit ik bij deze dit topic.