OSM WK Darts Poule
-
heerlijke pot van Vincent zo op zijn verjaardag.
wat een klein mannetje is die Webster toch in het echt.
maar nette 3 -0 winst voor vd Voordt.
-
Toch goed bezig, @EstorilAzi_NL.
Gisteren heb ik mijzelf wel zitten opvreten bij de wedstrijd van Ratajski. Zo onnodig om die wedstrijd weg te geven. Ook jammer voor mijn Scorito-team.
-
Het lijkt wel of spelers als Cullen, Webster en Whitlock verlammen zodra zij het idee krijgen dat ze bij een goede prestatie wel eens uitgenodigd kunnen worden voor de Premier League. Dramatisch niveau!
-
Idd!
Ik had Whitlock sws wel verwacht in de PL! Maar omdat Barney ook wordt uitgenodigd lijkt Whitlock de afvaller te zijn. Ondanks zijn finale op EK.
-
De verrassingen stapelen zich nu snel op.
Vooral de uitschakeling van Suljovic zag ik niet aankomen. Sterker nog, ik had hem in de finale verwacht in mijn bracket. Uiteraard had ik hem ook in mijn selectie op Scorito. Wederom een pijnlijk verlies dus!
-
@poelidoor_nl Altijd bij een WK. Dat Cross kampioen werd vorig jaar zag ik niet aankomen
-
De hoop op een goede klassering bij Scorito is officieel vervlogen met ook de uitschakeling van Clayton en Price. Neemt niet weg dat ik wel volop aan het genieten ben van al die verrassingen.
-
Een paar dagen rust om bij te komen komt niet verkeerd uit. Vooral de partij van Anderson blijft me bij voor nu.
-
Veel prachtige wedstrijden gehad. Comebacks, hoog niveau, spanning... De spelers die al een ronde gespeeld hadden waren een stuk ontspannender in Ronde 2 en dat resulteerde in schitterende wedstrijden.
-
Het viel mij vooral op dat er veel wedstrijden zijn waarin een speler 2-0 in sets voorkomt en de andere speler vervolgens toch de stand op 2-2 wist te brengen. Ben blij dat het WK vandaag weer verder gaat anyway!
-
Wel ff lekker geweest die ''rust''. Had nog meer andere dingen te doen en daar kwam ik niet aan toe tussen al het darten door
-
Sow, van Gerwen speelde echt ontzettend goed vanavond
-
Goed om te zien dat Mighty Mike eindelijk zijn derde wereldtitel veroverd heeft. Overall gezien denk ik dat hij gewoon de terechte winnaar is, vooral kijkend naar zijn halve finale tegen Anderson.
-
Bedankt voor het meespelen!
De volgende 3 managers krijgen een eervolle vermelding op onze crewpage:
Gefeliciteerd!
-
Hoe dan, 3e
-
Denk dat iedereen dat denkt die in de top3 staat haha. Allemaal handen vol spelers vroeg verloren.
-
@estorilazi_nl Butthead was 2e, ik was pas 4e
-
dat was onverwachts dat Micheal alsnog de wk wint
-
wat is de eindstand?
-
Butthead idd op 2.