Competitie inkijken

• Hey Toppers

Heb wat feedback nodig over volgende twee issues:

1. Is het mogelijk ergens de competities in te kijken om te zien welke (kwalitatieve) spelers ze bezitten, alsook de selectiewaarde etc.?

2. Is het mogelijk om andere competities in te kijken hoe de huidige stand is en wat de managers aan het presteren zijn?

Heb zelf al zitten zoeken maar zonder succes.

Alvast bedankt!

• Vraag 1:
    Community - Competitieoverzicht - Hier vind je alle standaardselecties zoals ze in 't begin van 't seizoen zijn + de selectiewaarden en anderen.

Vraag 2:
    Ben niet zeker meer, maar in 't verleden kon je andere competities inkijken als je zelf een team bezit.

• Hey Bedankt!!

Heb vorige week ergens eens per ongeluk op geklikt toen in de wereldranglijst aan het scrollen was.
    Toen kon ik de huidige tussenstand van een competitie zien waar ik zelf niet aanwezig was.
    Dat was de competitie van de huidige nr2 manager Masterlijk als ik mij niet vergis.
    Vond dat wel interessant maar wist niet hoe ik daar was opgekomen.

• Moderator NL

@King-Calvin_NL

Zolang je zelf een team beheert kan je op dat clubslot de tussenstand in de competitie van andere managers zien. Daarvoor hoef je alleen maar naar het profiel van de desbetreffende manager te gaan en dan op een van de clubslots klikken. Zie het antwoord van Sam op je eerste vraag.

@Sam-08_NL Sam :thumbsup_tone1:

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.