Kameraden achievement

• Al een tijdje probeer ik erachter te komen hoe je de Kameraden achievement kunt behalen, waarbij je via facebook 5 vrienden moet uitnodigen.
    Hoe doe ik dit? Als ik osm configureer met facebook staat er dat al mijn vrienden die osm spelen reeds zijn toegevoegd. Verder kan ik alleen een link mailen naar vrienden, maar dit is niet via facebook.

• Moderator NL

@Marco-Regeer_NL

Je hoeft alleen maar de uitnodiging naar 5 verschillende mensen te sturen om de achievement te krijgen. Ze hoeven dus geen account aan te maken. Je kan dus gewoon 5 random mensen in je vriendenlijst aanvinken die de uitnodiging dan krijgen.

• Hoi Eddie, bedankt, maar waar verstuur ik die uitnodiging dan?
    Ik krijg dit scherm, maar onderaan staat "nodig vrienden uit" in het lichtgrijs en die kan ik niet aanklikken.
    0_1482307416886_2.jpg

Als ik klik op "haal vrienden binnen (rechts) krijg ik dit:
    0_1482306942198_1.jpg

Sorry hoor, ben op dit gebied een beetje een digibeet geloof ik.

• Moderator NL

@Marco-Regeer_NL

Dat is een hele goede vraag. Het ziet er naar uit dat dit allemaal veranderd is met de komst van OSM 3.0. Ik zal eens navragen hoe dit nu in zijn werk gaat.

• Moderator NL

@Marco-Regeer_NL

Ik heb antwoord gekregen van Gamebasics. Het is toch die 'haal vrienden binnen' knop. Je hebt daarvoor dus 2 opties zoals je in je screenshot kan zien. Je kan de link die je daarin ziet kopiëren en via Facebook delen aan je familie, vrienden, collega's, kennissen.
    Of je vult het e-mailadres in van degene die je een invite wilt sturen, Diegene krijgt dan een mailtje met de link daarin.

Doe je dat 5 keer dan krijg je de achievement binnen. Ik denk dat de link kopiëren en delen via Facebook het beste werkt voor de achievement. Ik weet alleen niet of je ook daadwerkelijk moet ingelogd zijn via Facebook om het te laten werken. Zal een beetje trial en error zijn denk ik.

Maken er mensen ook nog een OSM account aan via die link dan krijgen jij en die persoon ook nog eens 50 Bosscoins cadeau (geldt alleen voor de eerste 10 mensen die een account aanmaken via die link).

• Moderator NL

Geen reactie meer, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.