Battle-League uitleg

• Hier kondig ik een nieuw battle toernooi aan. Hier uitleg van het toernooi:

Je speelt tegen 7 andere(kan iets meer of minder zijn, ligt eraan hoeveel crews meedoen) crews een 4 vs 4 battle. Aan het eind is er dus een winnaar, heel simpel dus. De winnaar van de battle krijgt 3 punten, de verliezer 0, bij een eventuele gelijkspel 1 punt. De sheetpunten worden ook bijgerekend. Er komt ook misschien een 2e fase, maar dat ligt aan het aantal crews dat meedoen. Hoe de 2e fase eruit gaat zien wordt later bekend gemaakt, als die er überhaupt komt

Instellingen:
    0_1546944910946_Screenshot 2019-01-08 at 08.16.34.png

Beker gaat ook uit, daar zijn redenen voor, onder andere dat het een nadeel voor een crew kan zijn.

Puntentelling:

Startpunten: 150 punten per manager.
    Competitie: Kampioen = 100 punten, 2e = 40 punten, 3e = 20 punten, 6e = -20 punten, 7e = -40 punten, laatste = -100 punten.
    Doelstelling: Behaald = 13 punten, plek boven doel = 18 punten, plek onder doel = -18 punten.
    Bonuspunten: Competitiepunten x4, Doelsaldo x2.

Regels
    Algemene regels

Teamselectie: De line-up moet max 1 dag voor de battle online staan(alleen de namen is voldoende)
    10 managers: Elke crew moet minstens 10 managers gebruiken(ze moeten in ieder geval 1x meedoen), behalve als een crew dat niet heeft(daar horen inactieve spelers er ook bij). In dat geval moeten ze iedereen die er aanwezig is wel eens inzetten, wilt er iemand van die crew niet meedoen, dient hij dit via PM aan de organistatie door te geven
    Opstelling: In wedstrijden tussen managers van dezelfde crew moeten beide managers elf spelers opstellen in de juiste linie.
    Trainingskampen: Er mogen maximaal 4 trainingskampen per manager worden ingezet. Besloten trainingen mogen 6x worden ingezet.
    Oefenwedstrijden: Oefenwedstrijden mogen enkel gespeeld worden tussen teamgenoten.

Transferregels:
    Openingsavond:
    Er mogen op de eerste dag vanaf het moment dat de competitie wordt aangemaakt tot 0:00 geen spelers worden gekocht.
    Transfers tussen competitiegenoten: Je mag een speler doorverkopen voor de minimale waarde en maximaal 2x de waarde

Max. aantal spelers verkopen: Tijdens de competitie mogen er maximaal 5 spelers verkocht worden en maximaal 5 spelers gekocht worden tussen twee managers uit dezelfde crew.
    Computertransfers: Transfers tussen computers welke tijdelijk in de competitie spelen vanwege een verlaten team zijn niet toegestaan.

Straffen

Start competitie: Het verkeerde team kiezen: -150 punten.
    Uitnodigen: Het foutief uitnodigen van managers: -200 punten.
    Teamselectie: Het te laat posten van de teamselectie of te laat een wijziging doorvoeren: -50 punten.

10 managers: Met minder dan 10 verschillende managers spelen: -300 punten per manager die te weinig wordt meegenomen in de betreffende battle: -250 per speler
    Opstelling: Een speler op de verkeerde linie opstellen: -25 punten per speler.
    Trainingskampen: Een trainingskamp teveel inzetten: -300 punten.
    Oefenwedstrijden: Een oefenwedstrijd tegen de tegenstander spelen: -100 punten.

Openingsavond: Speler kopen tijdens de openingsavond: -50 punten.
    Onder waarde verkopen: Spelers onder de normale of boven de maximale waarde verkopen aan teamgenoten: -100 punten.
    Teveel spelers verkopen: Elke speler teveel verkocht aan of gekocht van een competitiegenoot: -100 punten.
    Computertransfers: Een speler kopen van de computer welke (tijdelijk) in de competitie speelt: -200 punten.
    10 managers: elke manager te weinig: -100 per speler
    Verlaten van battle: De score van de manager wordt op 0 gezet, tenzij de score op het moment van verlaten negatief is

Het is de bedoeling om is april(Na het nk dus) te beginnen en te eindigen in Augustus (voor de CK) maar dat is net te weinig in maart zou het dan moeten anders moet er een (aantal) keer 2 battles te gelijk spelen.

Leuk Idee?
    suggesties? deel hem maar

• This post is deleted!

• Had je het niet beter wat meer kunnen uitwerken? Waarom zou een crew nu hieraan meedoen en niet een oefenduel spelen of bijvoorbeeld een battle om zich te plaatsen voor de volgende BattleCup. Ik zie ook weinig vernieuwende dingen, dus verwacht niet dat er animo is als je het tussen de battlecup, LFScup, NK en CK propt.

• Naast het feit dat dit een bijna letterlijke kopie is van de Crew Battle Cup (https://forum.onlinesoccermanager.com/topic/37246/battle-cup-2018-2019-reglement-en-speelschema) , vraag ik mij af hoe je 10 managers in een 4 tegen 4 battle wordt proppen?

Kortom, ik snap er weinig van. Old Glory haakt af. 😉

• @waterhoen19_nl Voor Plaatsing voor de volgende Battle cup zou kunnen, dat de kampioen zich voor de BattleCup plaatst. het is dan meer een kwalificatie toernooi om het zo te zeggen

• @voske2704_nl said in Battle-League uitleg:

Naast het feit dat dit een bijna letterlijke kopie is van de Crew Battle Cup (https://forum.onlinesoccermanager.com/topic/37246/battle-cup-2018-2019-reglement-en-speelschema)

het is natuurlijk een battle toernooi, hoort de regels van de battles bij

vraag ik mij af hoe je 10 managers in een 4 tegen 4 battle wordt proppen?

ik bedoel: in 7 battles moet je 10 managers hebben gebruikt

• @yassin-mansousri_nl said in Battle-League uitleg:

@waterhoen19_nl Voor Plaatsing voor de volgende Battle cup zou kunnen, dat de kampioen zich voor de BattleCup plaatst. het is dan meer een kwalificatie toernooi om het zo te zeggen

En waarom laat je dat dan niet gewoon aan GG, als daar al behoefte aan is?

@yassin-mansousri_nl said in Battle-League uitleg:

ik bedoel: in 7 battles moet je 10 managers hebben gebruikt

Daar is geen animo voor kan je alvast verklappen.

• He Yassin, mooi man. Voor 500 BC doe ik wel mee

• Ik voor 400 zefls, top idee dit

• Als er suggesties zijn, deel. daar is deze topic voor bedoelt

• Er zijn al zoveel toernooien en maar een x aantal actieve managers met een vrije sub...
    GF en IMP bijvoorbeeld namen al niet eens de moeite om de troostfinale te spelen in de battlecup.
    Gezien het volle programma moet een nieuwe competitie vernieuwend zijn of iets toevoegen.
    Dat is dit niet, dit is meer van hetzelfde.
    Mijn suggestie is dus om het hierbij te laten, of iets origineels te verzinnen en het dan nogmaals te proberen.

• @Moderators-nl Verwijder de topic dan maar

• @yassin-mansousri_nl said in Battle-League uitleg:

@Moderators-nl Verwijder de topic dan maar

Goed idee! 😂