Beheer(tools) bij crew-duels
-
Hi Support team,
Wij willen graag een voorstel doen omtrent de crew-duels:
Zou er beheertools (of iets van rechten) in de Crew-duels pagina kunnen komen voor de moderators/leider?- Bijv: managers toevoegen/verwijderen of een plek reserveren door moderators, bij de voorbereiding van een duel.
Dit zouden wij heel graag willen, omdat wij met vaste teams willen spelen. Helaas is dat nu niet mogelijk, omdat sommige (nieuwe) managers een duel joinen, zonder dat zij de berichten in ons OSM-chat lezen. En met deze suggestie kunnen we de juiste managers in de juiste team indelen.
Ik hoop dat jullie ons blij kunnen maken met een positieve antwoord en dat deze in praktijk wordt uitgevoerd.
Ik hoor het graag.Met vriendelijke groet,
Yuno
Crew "Strijders" -
Denk dat de enige oplossing hiervoor is om duidelijker en beter te communiceren binnen je crew.
-
Je kan ze ook pm'en, als ze toch niet de chat lezen. Hun eigen chat krijgen ze al een pushbericht, of als het op de site is een Groene uitroepteken, dat kan je beter doen.
-
Pm ook geprobeerd en blijf die gebruiken, maar helaas reageren niet alle managers op mijn bericht. Als moderator zijn de, zou je de managers willen beheren.
-
@yuno_nl Wat ik dan kan gaan zeggen: Blijf proberen. Totdat iedereen Luistert ga je met je team die je graag wilt samen battlen afspreken hoelaat jullie willen verzamelen, zodat je team al compleet is voordat er een plek wordt afgenomen omdat er iemand anders in zit.
-
Ik kan het gaan proberen, maar het zou fijn zijn als mijn suggestie doorgegeven kan worden aan Gamebasics ontwikkelaars.
-
Dit is iets dat wellicht in de toekomst mogelijk zou ingevoerd kunnen worden. Het staat of valt met het aanpassen van de structuur voor het tot stand komen van de crewduels. Mocht dit wel ingevoerd gaan worden, dan is dit in ieder geval iets dat op de lange termijn wordt geschoven.