Gelijk gespeeld wat nu?

• Beste OSM uitslag bepaler(s),

Ik heb zojuist in mijn competitie gelijk gespeeld tegen Go Ahead Eagles. Je zou zeggen dit kan gebeuren met Heracles Almelo. Nu wil het zo zijn dat ik speel met Martial, David Silva, Strootman, Joao Mario, Messi, en nog 5 GEWELDIGE spelers. Mijn mede competitie genoot heeft als beste speler ene Marlos?? Deze beste Marlos is ook nog zeer vermoeid aan de wedstrijd begonnen. Moet u nagaan dat ik op dat moment dus eigenlijk al 0-1 voor sta. Daarnaast heb ik ook nog credits betaald voor een trainingskamp wat natuurlijk sws al belachelijk is gezien de spelers verschillen! Ik neem aan dat u, dit wetende, de wedstrijd dan ook opnieuw laat spelen tussen beide ploegen. Hierbij lijkt mij de meest realistische uitslag 0-7 of 1-7, zodat de thuis supporters ook nog wat te juichen hebben.

Met vriendelijk groet,
    Louis van Gaal

• English Moderator

Hello mate,
    you should post only in English here if you want from us to understand you or you can use your language forums for your posts.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.